Baiatul , îngerul

46 5 0
                                    

Sub plapuma aia era un băiat pus intrun cub transparent de ghiață Coca păstra viata , ne-am chinuit sa dezgheța m statuia aia HOT care ma făcea sa ma îndrăgostesc din ce in ce mai tare . Dupa ce lam dezghețat pe Owen fiul bătrânului a leșinat si dupa ne-am culcat cu totii .Dimineața ne-am sculat toti , Owen sa sculat mai greu atunci eu l-am întrebat cum se simte , el se uita la mine de parca IAS fi omorât vaca nu înțelegeam ce se petrece noi eram prieteni buni dar dupa un minut de schimbat priviri el a zimbit si ma luat in brațe , Apoi Camilla sa alăturat . Domnul Stackwood a spus sa terminam dulcegăriile. Si ia dat lui Owen un prosop si haine curate . In cinci minute el era gata si atunci eu l-am întrebat pe Stackwood ce facem mai departe . El a spus ca timpul nu ne va criță nici pe noi asa ca trebuie sa găsim o soluție ca noi trei sa ieșim , daca avem noroc ne vom schimba doar cu 2,3 ani dar sunt șanse sa iesim ca si cum am intrat . Dar eu l-am întrebat de ce trei daca suntem patru , el a tăcut apoi a spus .
-Voi sunteți tineri aveți toata viata înainte si aveți șanse sa va întoarceți vii si nevătămați dar eu am rămas asa si cind ma voi întoarce tot asa voi ramine .
Eu am inceput a plinge iar Owen ma luat in brațe ca sa ma liniștesc . Camilla ne privea si zimbea năstrușnic de parca ar fi vazut nustiu ce . Eu ma pregătesc sa ies din peștera impreuna cu Camilla si Owen dar ceva ma împins înapoi de parca ar fi fost ....
Stiu ca nu am postat demult dar eu ma ocup de doua cărți daca doriți citiți ,, Hoțul inimii mele ,,
Sper ca va placut acest capitol .Lasati in comentarii ideile .

A patra treaptă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum