Ben bir devlet hastanesinin bahcesinde yorgun bi okadar yaslı bir cinar agacıyım.Hani şu arkadaşım incir agacı var ya adına türküler yakilan iste onun kaderini paylasan onlarca agactan sadece biriyim.Hafife almayin hastane bahcesinde kok salmayi ,heleki bir devlet hastanesinde iseniz hic hafife almayin.
oradaki gorevim belki gorsel şölen bulundugum yeri guzellestirmek bide tabiyatimdaki oksijen..konusamadigima bakmayin aciya kok salmisim.Tam karsimda duran hastane kapisi heryeni gun ve dahi her an bir cizik daha atar govdeme..kapidan gulerek cikan her insan yapraklarima can verirken oksijen tasar nefesimden amma yukselen feryatlar sonbahardan daha cok acitir canimi.usur dallarim.dedim ya ; hele ki devlet hastanesinde iseniz daha da zorlasir hikayem yoksulluk zordur cunku.Gecenler de alisamadigim aci aci calan agit sesiyle ambulans girdi bahceden iceriye yine.irkildim her defasinda ilk kez duyuyormuscasina ve fakat ne olur bu son olsun dedigim cigerleri para pare doken siren sesiyle.dallarim titredi yapraklarim da kasim ayinin agirligi..derken; sedyede dunyalar guzeli bir yavrucak yaninda endisesinden ihtiyarlamis o guzelim babasi..cocukcagiz boyluboyunca gozler kapali.bir hengame ki sormayin gitsin ..butun soguk kanliligiyla hemsireler ortalik yangin yeri..sahi insan nasil alisir boyle bi soguk kanliliga hayat iste bulundugun yere gore kodlanıyosun iyiki acilari dayinilir kilan da bu degil mi sanki..cocugun o hali koklerimi sizlatti.gorus alanin sadece kapiyi gorebiliryordu daha fazlasini degil endiseyle bekliyordum .Girenlerin durumunu ancak cikislariyla ogrenebiliyordum.hafiften yagmur baslamisti havada karardi ..agaclar ayakta uyur bu bilindik seydi lakin bilmediginiz agaclar ayakta agliyordu..ne cok agladim bu hastanede insanin silasi ,evi aci verir miydi veriyordu kanirta kanirta hemde..derken kapidan kalabiligi yardirarak cikan babayi gordum dallarim sinmis haberi bekliyordu..gozyaslari sicim olmustu babanin yagmurda saklamaya yetmiyordu..sanki bekledigimi biliyormuscasina golgeme yaklasti .Oglum dedi ses yoktu tekrar oglum dedi yine ses yok.ne tez gelmisti sonbahar ve yine bir agit yakilmanin esigiydi bi agac daha kac kez yaprak dokebilirdi ki .Her yapragim ağıt ve ben yine sonsuzluga ayakta agliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA MÜSADE ...
RandomKalmak ile gitmek arasında ne cok sıkıştı yüreğim ,kalmaya yorgun gitmeye korkak......!!