olamaz cenk beni kaçırdı

6K 251 14
                                    

Eflinden devam
Gözlerimi bir depoda açtım. Ne!!! Neresi lan burası düşüncelerimden bir piçin sesiyle ayrıldım;

"Hele şükür uyandın eflinim" ne bu ses cenkin sesi yok devinin daniskasi allahım ne olur cenk olmasın kafamı bi çevirmemele cenki göremem bir oldu hassiktir. Lan cenk ben senin .......

"Lan hayvan beni niye kaçırıyosun" dememle tokat yemem bir oldu

"Bana bir daha ne hayvan diyeceksin nede bağıracaksın anladınmı beni"

"Anlamadım lan anlamadım"diye bağırdım bağırmaz olaydım

Bana tokat attı ben bu tokadın etkisiyle yere düştüm ve karnıma  doğru tekme yedim bir tane daha bir tane daha....  Ne fesim kesiliyo astım krizim tuttu Azıma gelen metal bir tatla kendimi.karanlığa bıraktım.

Araftan devam
Yoldayım.eflinimi almaya gidiyorum.
15 dakka sonra bir deponun önündeydim.mertle adamlarımda geldi ben hemen arabadan inip depoya doğru gittim mal cenk insan 5 piçlemi kız kaçırır ben hemen  içeri girdim ve arkamdanda mertle adamlarım girdi adamlarım piçlerin işini hallederken ben eflinimi aramaya başladım.karşıma cenk denen piç kurusu çıktı.

"Oooo araf ateş hoşgeldiniz"

Dedi ama ben ona direk bir yumruk indirdim

"Söyle lan eflin nerde söyle!!!" dedim

"Araf sen şuan beni dövüyosun ama ben seni oyaladım şuan eflin son nefeslerini alıyo"dediği an bi yumruk daha indirip ayağa kalktım adamlarıma

"Şu piçi alın depoya götürün"dedim ve eflinimi aramaya başladım.buldum allah kahretsin nabzı çok az atıyo  hemen onu kucağıma aldığım gibi arabanın arka koltuğuna yatırdım bende hemen şöför koltuğuna geçip arabayı kullanmaya başladım.

"Dayan eflinim dayan ben kimseye bu kadar bağlanmadım eflinim ben mafyaların kalbi kimse için atmaz dedim ama benim kalbim senin için atıyo eflinim senin için atıyo"

Lisedeki MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin