Kapitola IV.

20 0 0
                                    

Celý večer jsem pak byla zamlklá. Seděla jsem na gauči se sklenicí vína a pozorovala jsem oknem vítr, který si pohrával s listy stromů. Erik mezitím seděl u jídelního stolu a tupě na mě zíral. Nebyla jsem naštvaná, jen jsem se cítila nesvá. Ručička na hodinách se posunula a najednou bylo už deset hodin. ,,Myslím, že si půjdu lehnout", pronesla jsem a položila jsem sklenici s nedopitým vínem na stolek. Erik se ani nepohnul do doby, než jsem se zvedla. Prošla jsem kolem něj a nasála jeho neodolatelnou vůni. Ale pokračovala jsem dál v cestě do schodů a pak jsem zamířila do koupelny. Napustila jsem si horkou vanu s pěnou, vlasy jsem si svázala do drdolu a vlezla jsem si do vody. Co myslel Erik tím, že sem musím zapadnout? Nechápu to. Právě naopak bych se měla skrývat. Nebo ne? Vždyť v životě, který jsem vedla jsem musela mít nějaké přátele, nebo se snad mýlím? Vždyť mě museli hledat.

Snažila jsem se uklidnit, ale myšlenky v mojí hlavě stále ne a ne utichnout. Zhluboka jsem se nadechla  a vylezla jsem z vody. Zabalila jsem se do ručníku a vešla jsem do ložnice, kde byly zatažené závěsy a rozsvícené jen svíčky. Najednou se ze tmy za mnou vynořil Erik, objal mě a políbil na krk. ,,Vím, že je tohle všechno pro tebe těžký, ale my to zvládneme. Slibuji." ,, S tebou to zvládnu", řekla jsem a položila mu hlavu na klíční kost. Nasála jsem jeho vůni a jako bych jí byla omámená jsem ho začala líbat. Po chvilce se ode mě odtáhl, prohrábl mi vlasy, pohladil mě po tváři a řekl: ,,Všechno bude dobré, jen tomu musíš dát čas. A teď už půjdeme spát. Hned ráno ti ukážu město." Přikývla jsem, darovala mu úsměv a přejela mu po ruce. Pomalu jsem došla ke skříni a snažila jsem se, aby mi nespadl ručník, i když už mě Erik stejně nahou viděl. Ten pocit byl divný. Oblékla jsem si spodní prádlo z šuplíku ve skříni a když jsem otevřela druhou půlku skříně,  zůstala jsem stát jako opařená. Byla plná oblečení. Překrásného oblečení. Z celého domu jsem měla pocit, že Erikova sestra byla velmi úžasný, starostlivý a pořádný člověk. Její šatník mi o ní zase pověděl, že měla postavu přesně jako já.

Vytáhla jsem co nejobyčejnější triko, které jsem našla a namířila jsem si to rovnou do postele. Erik se sprchoval a já jsem seděla na posteli a rozčesávala si vlasy. Když vyšel z koupelny, měl ručník kolem pasu a kapky vody mu stékaly po těle. Rukou si projel vlasy a vystouply mu svaly. Položila jsem hřeben na noční stolek a pozorovala jsem ho, jak si ručníkem suší vlasy a jak si obléká triko. Upřeně jsem na něj zírala, než mě nevyrušil. ,,Co je?", zeptal se se škodolibým úsměvem. ,,Nic", odpověděla jsem a lehla si. Za chvilku si lehl ke mě, otočil se na mě a políbil mě. Přivřela jsem oči a když jsem je zase otevřela, tak se mi Erik upřeně zadíval do očí. ,,Miluji tě", řekl s vážný výrazem. Naplnil mě pocit štěstí. ,,Já tebe miluji ale víc!" ,,Já tě miluju, že bych tě nejradši láskou umačkal."



Kriugská dívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat