6. Bölüm-Ne Yapacağım?

60 1 0
                                    

Emir buraya geliyor.Ayak seslerini duyuyorum.Çok utanıyorum ne yapacağımı bilmiyorum.En iyisi uyuyormuş gibi yapayım.Emir geldi ve "Uyumadığını biliyorum." dedi.Ona doğru döndüm.Hiç bir şey yapmadım.Bana dün dediklerimin doğru olup olmadığını sordu.Kafamı evet diyecek şekilde salladım.Gülümsedi,beni alnımdan öptü ve "Gel o zaman kahvaltı yapalım." dedi.

Aşağıya indik.Muhteşem bir kahvaltı hazırlamış.Sandalyemi çekti,oturduk.

+Arkadaşlarına bunu nasıl söyleyeceksin?

-Söylememe gerek yok.Bizi birlikte görünce anlarlar zaten.

Eğer onlara söylersem bir sürü soru soracaklar,en iyisi bu sanırım.Okula gitmek için yola çıktık,arabada hiç konuşmadık.Bu böylemi devam edecek bilmiyorum.Ama sanırım benim konuşmam gerekiyor.Okula geldik.Kapımı açtı.Ben de yanağından öptüm ve "İyi dersler." dedim.Bütün okul bize bakıyordu.Ama umrumda da değil.Bizimkiler yanıma geldi.Yusuf üzgün,Doruk sinirli gibiydi.Onların bir şey sormasını beklemeden "Ne gördüyseniz o." deyip sınıfa çıktım.Nasıl olduysa bizimkiler düşündüğüm kadar soru sormadı.Burak "Bu akşam bir şeyler yapalım." dedi.Kabul ettim.Doruk hariç herkes geliyordu.Bu benim için daha iyi oldu.

Çıkışta Emir'i beklerken arkadaşı yanıma gelip Emir'in işi olduğunu söyledi.Biraz kırıldım,ama önemli değil.Evime gidip hazırlanmam gerek zaten.Tam okuldan çıkacakken Emir'in arkadaşlarını konuşurken duydum.Emir'le Doruk çıkışta konuşacaklarmış.Ne yapacağım?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Farklı DefneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin