1. Bölüm -Benim Hayatım.

117 1 1
                                    

 Alarm sesinden nefret ediyorum.Yine okul var.Okuldan da nefret ediyorum.Her şeyden nefret ediyorum.Ben yine okul müdürüne inat şortla ve dekolteli bir bluzla okula gideceğim.Yolda bir şeyler alırım.Okula geç kalacağım.

  Evet,yine berbat bir gün.Okulun playboy'u Emir.Kapıda beni bekliyor.Peşinden o kadar kız koşarken neden ben?Ondan hiç hoşlanmıyorum.Okuldaki herkes her istediğini yapıyor.Herkesin sırlarını,zayıf noktalarını biliyor.Bu çocuk tam bir işsiz.Aslında neden ben diye sormam saçma.Onu tek reddeden ben olduğum için.Fazla kendine güveniyor.Neyse bizimkiler beni çağırıyor onların yanına gideyim.Bizim grup 7 kişi.Ben,Gamze,Doruk,Yusuf,Burak,Buse ve Onur.Pis Yedili gibi bir grup değiliz tabi.Ben size bizimkileri tanıtayım.

Gamze:En yakın arkadaşım,sırdaşım.Onu çok seviyorum.O benim hep yanımda oldu.Güvendiğim tek kişi.

Doruk:Lanet olsun ki onunla çıktım.Sadece değişiklik istiyordum ve şans verdim.Ama b*k etti.Ayrıldım.Zaten ayrılacaktım.Hala bana aşık.Umrumda mı?Hayır.Ondan hiç hoşlanmıyorum.

Yusuf:O çok iyi bir çocuk.Doruk'la en yakın arkadaşlar.Onunla da çıktım.Ama uzun sürmedi.Mutlu olamadım.Bana karşı bir şeyler hissediyor.Bunu biliyorum.Ama arkadaşız.Doruk'la yakın arkadaş olmaları değişik bir durum.

Burak:Bizim Buse ile sevgili.İyi çocuk seviyorum.Dürüst.İhtiyacım olduğunda hep yanımda.

Buse:Burak'ın sevgilisi.İyi kalpli.Biraz saf.Burak'a yıllardır aşıktı.Onu bizim gruba aldım.Burak'la aralarını yapmak için uğraştım.Çünkü onu gerçekten çok seviyor.Ve başarılı da oldum.

Onur:Aynı gruptayız ama aramızda sebepsiz bir soğukluk var.Pek sık konuşmayız.

İşte bizimkiler.Yine her zamanki gibi bir gün beni bekliyordu.

İki Farklı DefneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin