Emma's pov.
Mă trezisem din cauza mamei...îmi aruncase un pahar cu apă pe fața mea!
Emma:De ce ai făcut asta?
Lara:Pentru ca Vlad te așteaptă jos în bucătărie!Schimbate și coboară!
Emma:Imediat!
Dupa ce mama a plecat m-am dus la baie apoi mi-am luat:
(Nu luați în considerare scrisul de mai jos)
Apoi mi-am dat repede cu rimel,luciu fard negru și mi-am lăsat părul pe spate și am fugit pe scări mai să cad pe scări!
Emma:Am venit!
Lara: Bun...eu va las să vorbiți!
Emma:Ce este?
Vlad:Uite...nu stiu de ce am zis aseară ca te iubesc...tot ce vreau să spun este ca vreau să ne despărțim!Eu nu te iubesc!
Emma:Se pare ca m-am înșelat în privința ta!Nu vreau să te mai văd niciodată!(plângând și fugind în camera ei)
Nu pot să cred ca a făcut asta!
Poate,poate și eu am fost umpic cam proastă...ne știam doar de câteva ore...
Oh...trebuie să îmi șterg rimelul care mi s-a scurs apoi să mă cu la scoala unde o să îl văd pe Vlad...suntem în aceeași clasă...
După ce mi-am îndepărtat rimelul scurs,mi-am luat rucsacul,un măr și bani pentru pachet și am plecat în drum spre școală...
Se pare ca Vlad era în spatele meu...
Vlad:Hei!Emma!Așteaptă!
Emma:Lasa-ma în pace!
Vlad:Ce am făcut?
Emma:Nu te mai preface ca nu stii!(plecând)
Vlad:Dar nu știu ce am făcut!(fugind dupa ea)
Emma:Te rog nu te mai ține după mine!
Vlad:Dacă asta te face fericită...
Am plecat de acolo cu cateva lacrimi în ochii...
Dar nici nu îmi dădusem seama ca am ajuns la scoala... am intrat în clasă,urmata evident de Vlad și Cristi...
Cristi:Emma...ce ai?
Emma:Nimic...
Cristi:Dacă ai nevoie de ceva să îmi spui da?
Emma:Pai...aș avea nevoie de tine...
Cristi:Cu ce te ajut?
Emma:Pai...vreau să te prefaci ca ești iubitul meu!
Cristi:Să ma prefac ca sunt iubitul tau?
Emma:Da!
Cristi:Bine...
Emma:Cristi!
Cristi:Ce?
Emma:Hai cu mine sa ne plimbam!
Cristi:Vin imediat!
După ce a venit Cristi am mers în curtea școlii să ne plimbam.Absolut toți se uitau la noi...mai ales Aly(Alysia)
CITEȘTI
Orice poate fi posibil(Cristi Si Vlad Munteanu)
FanfictionHei pufoșilor! M-am gândit ca mai întâi să fac o carte cu favoriții mei:Vlad și Cristi Munteanu!! Ce o să se întâmple o să vedeti...am scris asta după ce am citit o super carte pe nume "Iubire imposibilă" tot cu iei 2... Sper să va placă această car...