Mutarea

2.8K 65 1
                                    

Emma's pov
Am ieșit pe ușă împreuna cu părinții mei și valizele noastre.
Șoferul ne-a ajutat să le băgam în mașină,iar acum suntem pe drum spre aeroport...
Am ajuns...erau multe,multe avioane...mulți oameni...am intrat în avion,ne-am ocupat locurile...defapt mama și tata stăteau cu cateva scaune în spatele meu,iar eu stăteam singură...se pare ca trebuie să îmi astept colegul de zbor...
A trecut 5 minute și nici nu mi-am dat seama ca așa-zisul meu coleg de zbor a venit....
După 5 ore plictisitoare de zbor,în sfârșit am ajuns...
am ieșit din avion...acolo un om se apropia de noi destul de repede...
???:Bună ziua!Sunt domnul Munteanu...
Alex:Da știu...
Emma:Scuzati-ma,dar cine sunteți înafară de domnul Munteanu?
DL.Munteanu:Eu sunt șeful tatălui tău.
Emma:Aaa...nu știam ...
Dl.Munteanu:Mergem?
Alex:Sigur...
Emma:Unde mergem defapt?
DL.Munteanu:O să mergem să va arat casa voastră și după ne ducem la un restaurant să discutăm despre slujbă...
După aceea ne-am urcat intr-o mașină mult mai mare și am pornit spre vila noastră...
Am ieșit din mașină și am intrat...noi trei.DL.Munteanu s-a dus acasă...defapt el statea cu două case departe de noi...
M-am dus în cameră și m-am instalat...
Apoi m-am îmbrăcat:

Lara:Emma ești gata?Emma:Mai am să mă macheez și să îmi fac părul!Lara:Pai noi plecăm vi și tu da?Emma:Da mama!O să vin la un restaurant pe care nu îl cunosc!mă descurc eu!Lara:Bine Emma pa!Emma:Deci acum trebuie să mă duc la un restaurant pe care...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lara:Emma ești gata?
Emma:Mai am să mă macheez și să îmi fac părul!
Lara:Pai noi plecăm vi și tu da?
Emma:Da mama!O să vin la un restaurant pe care nu îl cunosc!mă descurc eu!
Lara:Bine Emma pa!
Emma:
Deci acum trebuie să mă duc la un restaurant pe care nu îl cunosc și nici locul în care m-am mutat nu îl știu...iar părinții mei au plecat...tare așa...





Orice poate fi posibil(Cristi Si Vlad Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum