-

2.2K 131 7
                                    


-Hyung! Álmos vagyok!-hisztizett a kanapén Jungkook-a többiek már rég elmentek aludni, én miért nem mehetek?
V alattomos tekintettel mérte végig a fiút-mert dolgom van veled.
-Hyung?
Választ nem kapott, csak egy durva lökést melynek következtében szétterült a nyúzott kanapén. Az idősebb pedig egyből rávetette magát, mint egy ragadozó a zsákmányára.
-Hyung?...megint azt akarod?-pislogott ártatlanul.
Erre Taehyung csak még jobban szorította magához a törékeny fiút. Szinte égett vágytól egész nap, és végre eljött az idő amikor meg is teheti. Jungkook málna színű ajkaira tapadt és vadul tolta át saját nyelvét a fiú szájába, miközben haját kezdte el cirógatni. Addig fészkelődött, mocorgott felette míg nem hallotta az alatta lévő halk nyögéseit amik nem várattak magukra. Hosszú időzés után ajkairól a nyakára tért rá. Meg volt győződve arról, hogy nincs még egy ember ilyen selymes bőrrel, így óvatos csókokkal hintette be. Kezeivel először csak feltűrte a fiú felsőjét és minden egyes porcikáját végigsimogatta majd megfogta, ölébe kapva felült és egy rántással megszabadította tőle a felsőjét. Ahogy egyre lejjebb haladt úgy Jungkook lett egyre türelmetlenebb. A nadrágja mát túl kényelmetlen volt számára és minél előbb szeretett volna megszabadulni tőle.
-H-hyung-lihegett ködös tekintettel a fiatalabb-gyorsabban..nh...
-Nekem te ne parancsolgass!
Azzal visszadöntötte a kanapéra és nadrágján keresztül markolt rá a kis maknae férfiasságára.
-ahh..nehh..-kiáltott fel
-shh! A többiek!-biccentett fel V, majd szájával tapasztotta be az egyre hangosabb fiúét. Közben nadrágja gombjait megtalálva elkezdte kigombolni, de le nem húzta. Viszont Jungkook türelme végleg elfogyott így saját maga kezdte el lerángatni. V erre már csak elmosolyodott és ő is levetette a felsőjét és farmerját majd vissza mászott a kanapéra és a fiatalabb alsónadrágját húzta le. Rálehelt merevedő férfiasságára, ajkaival végig simította , majd bekapta. V-nek sose ez volt a kedvenc része és bár az alatta lévő elfojtott nyögésekből arra következtettet, hogy jól csinálja mégsem időzött sokat felette. Ezúttal felrántva a fiatalabbat megragadta hajánál fogva és saját ágyékához nyomta. Jungkook értve a célzást lágy mozdulatokkal húzta le az alsónadrágot V-ről és erősen megragadva szájába vette a merevedést. Kezdetben kínzó lassúsággal dolgozott de az idősebb ezt hamar megelégelte és átvéve az irányítást fejét fel le mozgatta. Amikor már úgy érezte készen áll felrántotta magához a fiatalabbat és vadul megcsókolta. Kezei levándoroltak és elkezték tágítani. Alig jutott el 3 ujjig a maknae ismét türelmét vesztette.
-Hjóh leszh már ígyh...-próbálkozott a beszéddel.
-Te mondtad-adta meg magát V és megfogta saját merevedését, majd lassan elkezdett behatolni. A fiatalabb egy párnába fúrta fejét, hogy ne hallatszódjanak fájdalmas nyögései. Eközben a másik egyre mélyebbre ért majd el véve Jungkook arcából a párnát ajkaira tapadt és úgy kezdett el mozogni. Ahogy a tempó egyre gyorsult úgy az alul lévő egyre hangosabban nyögött bele a csókba, egyszerűen már nem bírta vissza tartani. Túl gyönyörű volt..
-Mondd, hogy Hyung!-parancsolt rá V.
-H-Hyung aah, Hyung-h-nyögdécselte a fiatal-ahh..ngh..
Taehyung a szavak hallatán csak jobban tűzbe jött és az erőteljes lökések minden józan gondolattól megfosztották.
-Az enyémh vagy! Mostmár csak én érhetek hozzád, értetted?-hajolt közel Jungkookhoz és lágyan megharapta fülét.
-Ih-gen.
Ekkor V erőteljes lökései célba értek és szinte egyszerre élveztek el.
Taehyung Lihegve borult rá a fiatalabbra és kezével fáradtan haját simogatta, akárcsak az elején.
Pár perc elteltével elég energiát gyűjtött és felemelkedett de még mindig a fiatalabbon ült.
-Csh..nem hiszem el! Elaludt.-hitetlenkedett V de azért egy lágy jóéjt csókot nyomott a szájára.
...
-Ti meg mit csináltok?-hallatszott egy meglepett hang mögöttük. Taehyung rémült arccal kapta hátra a fejét. Rap Monster volt, és az arckifejezéséből ítélve eleget látott, hogy tudja...

HyungWhere stories live. Discover now