Kora reggel az ébresztőm keltett.
Jee,megint Suli...... - mondtam az agy szalere ülve.Reggelente mindig a barátnőmmel megyünk a suliba,Zsófival.
-az év első napja.-mondtam kicsit unottan.
-Igen,de elvileg jön a suliba egy új srác !-erre elmosolyodott.
-és minket ez annyira érdekel? -röhögtünk el magunkat egyszerre.
Az út felénél csatlakozott hozzánk,John. Ő a legjobb haverom,bár Zsófival nem csipik egymást ,attól még mi nagyon jól megvagyunk.
Amikor beertunk a suliba mindenki elfoglalta a helyet.Engem persze az új srác mellé ültettek.
Amint meglattam olyan hevesen elkezdett verni a szívem,hogy szinte kiugrott.az osztály főnök kérte ,hogy álljon fel és mondjon pár szót magáról.
Erre felállt és elkezte :sziasztok!Jackob vagyok !életem nagyrészt Angliában töltöttem.imadok lovagolni (őszintén nem is értettem ,hogy egy fiú ,hogy szeretheti a lovaglást, számomra ez inkább lányos sport)és versenyszinten űzöm és a focit is szeretem.
Nekem eközben csak az tűnt fel ,hogy olyan helyes és a szőke tincsei csak úgy össze-vissza álltak és alatta két gyönyörű barna szem lapult.
John és Jackob nagyon jó barátok lettek egy szünet alatt,John kérte ,hogy menjek oda hozzájuk.En persze odamentem ,de alig mertem a szemébe nézni. Valahogy éreztem ha odanezek valami hülyeség mondok ,de Jackob mentette a helyzetet és azt mondta:nincs kedved meginni suli után valamit?
Én nem tudtam eldonteni ,hogy ez randi vagy csak baráti időtöltés. Így beleegyeztem ,hogy elmegyek.
Ez után odajott hozzám John és azt mondta:Hé, Lisa,tudom hogy már 7 éve legjobb haverok vagyunk,de muszáj elmondanom ,hogy nagyon is tetszel.
Erre lefagytam.
Ezt megbeszelhetnenk holnap?most mennem kell.erre othagytam és Jackob-hoz kozeledtem,mire John szeme láttára megfogta a kezem(bár ezt nem nagyon hagytam neki)és elmentunk