Jsem Simča a dnes jedu ke své kamarádce Nikol. Obě natáčíme na YouTube a dohodli jsme se, že spolu dneska něco natočíme. Cestou k ní jsem přemýšlela, co přesně by jsme mohli natočit.. Nakonec jsem to vzdala a doufala, že Nikol něco vymyslí..
Už jsem byla před vchodem do bytu, ve kterém bydlí Nikol. Když jsem zmáčkla zvonek ozval se tichý zvuk zvonku a zaslechla jsem, že Nikol jde ke dveřím. Když je otevřela řekla "Ahoj!" "Ahoj Nikol." Pak jsme se jen letmo obejmuli a vešla jsem do jejího bytu. Sundala jsem si bundu a boty. A následovala jsem Nikol. Šli jsme do jejího pokoje. Když jsme tam došli sedla si na postel a mně naznačila ať si sednu také.
Bavili jsme se o tom videu, které jsme chtěli natočit, nakonec jsme se rozhodli pro takovou celkem hodně šílenou sketch.. Kterou jsme natáčeli celou venku.
Po natáčení přišla i Werča a všichni jsme si obědnali pizzu. Já si dala samo sebou hawai.. Jak jinak? A Nikol s Werčou si objednaly nějakou obyčejnou.
Než přijela pizza daly jsme krátký drunk stream, při kterém jsme se fakt hodně nasmáli.. Když jsme uslyšely zvonek, rychle jsme se rozloučily a šly jsme pro pizzu. Když jsme ji jedli poslouchali jsme do toho nějaký seriáli. Když jsme dojedli vzali jsme to pití, které jsme měly na streamu a prostě jsme pily.. Werča už musela jít, tak jsme se rozloučili a my dvě jsme pily dál.
Když nám došla flaška, tak jsme se rozhodli, že by jsme asi měly jít spát. Ale když jsme vstali, tak jsem zakopla a Nikol jsem omylem přitlačila ke zdi. Nevím, co mě to napadlo, ale prostě jsem ji začala líbat. Ona mi polibky vracela.. A řekla "Chceš pokračovat v garážích?" Ale já ji neodpověděla Pomalu jsme se posouvaly od zdi v obejmutí a stále jsme se líbali. Pak mě Nikol přitlačila na kraj gauče a mně se podlomily nohy. Spadla jsem zády na gauč a Nikol se svalila za mnou, chytla mi hlavu a líbala mě znovu. Pak mi začala rozepínat mou košili a stále mě líbala.. Pak si už vlastně nic moc nepamatuji.. Jen něco málo, ale hodně mlžně..
Když jsem se ráno probudila nahá v posteli Nikol, byla jsem celkem překvapená.. Když jsem si sedla a uviděla jsem prázdnou flašku, všechno se mi to vybavilo.. Rychle jsem vstala pozbírala jsem všechno své oblečení oblékla se a šla jsem pryč. Cestou domů se mi to všechno začalo vybavovat.. V tu chvíli, když jsem ji poprvé políbila měla jsem v sobě stejný pocit jako v garážích.. Touhu, ale nevím proč.. Jsem hetero, ale někdy mám prostě potřebu někoho svést.. A zrovna to dvakrát dopadlo na Nikol.. Samozdřejmě ta touha je vždy ve spojení s alkoholem.. Jinak se umím ovládnout, ale alkohol je holt svině.. Doufám, že mě bere i nadále jako kamarádku.. Snad ano..
Nedalo mi to a musela jsem jí zavolat.. Potřebovala jsem jí to říct.. "Haló?" Ozval se hlas Nikol. "Ahoj Nikol, tady Simča." Chvíli byla úplně zticha a pak řekla "Jo.. Co mi chceš říct? ..taky ti něco potřebuji říct.." "No, jak začít.. Snad si pamatuješ, co se stalo včera večer.." "Jo.. To si pamatuji dost dobře.." "Chci ti jen říct, že jsem to brala jako úlet.. " Najednou nastalo znovu ticho.. Pak Nikol řekla tiše "Aha.." A típla mi hovor.. No tak to jsem v háji.. Pomyslela jsem si..
ČTEŠ
Jedna noc.. #kyokol
RandomPříběh o Nikol a Kyo. Nikol se s Kyo jednou domluví na tom, že spolu natočí video, ale nakonec se stane něco nečekaného.. #kyokol