ETÜT GÜNÜ

52 4 3
                                    

Okulların açılmasına 3 hafta kala hızlandırma için etüte başlamıştım. Çünkü bu yıl çok önemliydi ve teog sınavı vardı. Ïzmir'de yaşadığım için hava çok sıcaktı. Sınıflarda pişiyorduk.
Etütte sevmediğim tipler vardı. Çok havalı ve egolu insanlardı. Özellikle birine etûtûn en çirkin erkeği derdim.
Hepsinden tiksinirdim ve hiçbirini sevmezdim. Biz kız grubu olarak onları hiç sevmezdik zaten. 3 hafta çabuk geçmişti. Okullar açıldıktan sonra etûtte bir olay yaşadım ve çok sinirlendim.

Bahçede arkadaşlarımla langırt oynuyordum. Bir anda onlar geldi. Onlar dediğim ise tiksindiğim grup.
Bir anda ittirip oyuna girmeye çalıştılar. Zorladım, inat ettim, çıkmadim oyundan. Küfür etmeye başladılar. O etûtûn en çirkin erkeği dediğim kişi çok sakindi hiçbir şey demedi. Açıkçası şaşırdım.

Beni en çok sinirlendiren ise her zamanki gibi Batuhan idi.
Kendisini herkesten üstûn gören kişi.
Kendisine kısaca ego diyorum. Arkadaşlarını da o yönetiyor zaten.

Onla aramızda şöyle bir konuşma geçti:

-Şu an biz oynuyoruz beklemen lazım.

+Hayır, çık hadi.( ittirmeye devam ediyordu.)

-Hayır çıkmıyorum ne kadar inatçı bir insan olduğumu bilmiyorsun çık şuradan!

+Hayır banane çıkmıyorum!

En sonunda sinirlenip çıktım oyundan. Onlara öfkem biraz daha artmıştı ve biraz daha soğumuştum.

Onları her gördüğümde sinirlenip yolumu değiştirirdim. İş o kadar kötü noktaya gelmişti.

Bu kadarla kalmadı tabi. Birde aynı okuldayız bunlarla. Keşke bu kadarla kalsaydı.
Bu grubun hepsi aynı sınıftaydı ve beden dersimiz aynıydı. Ne kadar kötü durumda olduğumu siz düşünün artık.

Birde bunları öğrenince bu olayların dahada uzayacağını anlamıştım.

MAVİ ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin