Günler böyle geçiyordu. Okulda onları görmek, etütte onları görmek.
Zamanla geçiceğini düşünüyordum. O etütün en çirkin erkeği artık en çirkin gelmiyordu. Tabiki onu sevmiyordum ama neden böyle oldu anlayamıyordum.O Batuhan denilen çocukla etütte adım çıkmış. Bazı kişiler sevgili olduğumuzu felan söylemiş. Onun gibi egolu birini asla sevmem. Ayrıca ona karşı hiçbir şey hissetmiyordum.
Bu olayı düzeltmek için söylentiyi çıkaran kişiyle konuştum.
Böyle bir şey demediğini söyledi. Tabiki ona inanmadım. Zaten bu olaylar bittikten sonra o söylentiyi çıkaran kişinin arkadaşı bana" Sizin batuhanla sevgili olduğunuzu duymuştum." dedi.
Ben ise yalan söylediğini bir kez daha anlamış oldum. Ama olayı büyütmedim. Zaten kapanmıştı. Bu düşünce onların aklında langırtta kavga ettiğimiz için gelmiş.
Neymiş en bûyük aşklar kavgayla başlarmış. Açıkçası çok gülmüştüm.O zamandan sonra daha dikkatli olmaya çalıştım. O en çirkin dediğim ise Eren. Batuhan ile Eren en yakın arkadaştı. Ereni okulda gördüğüm zaman içim kıpır kıpır oldu. Ama o beni fark etmemişti bile.
Hoşlanmıyordum ama bir an tuhaflaşmıştım. Ne olduğunu bende anlayamadım. Bir daha olmaz umarım dedim kendi kendime.Sınav için çalışmalarımı devam ettiriyordum. Etûtteki yeni sınıfıma sarışın bir kız gelmişti. Adı Sena idi.
Eren ile Sena'yiı yakıştırmışlar. Ben sinir oldum tabi. Neden bilmiyorum ama Sena benden daha gûzel olamaz dedim. Iyi bir kızdı ama ben yine de yakın olmak istemedim. Mesafemi korudum. Zaten sonra düşününce beni ilgilendirmediğini anladım.Teog yaklaşıyordu. Kendimi derslerime daha çok vermeliydim çünkü hayalimdeki liseyi kazanmam lazımdı.
Hayalimdeki lise o kadar güzel ki anlatamam. Izmir'deki en güzel lise İzmir Kız Lisesi.
Deniz manzarası harika öncelikle.
Tabikide sırf manzarası var diye sevmiyorum. Nedenini pek bilmesemde bana sıcak geliyordu.
Okulumuzun rehber ögretmeninin dediğine göre Mayıs ayında hayalimdeki liseye gezi dúzenlenecekmiş. Tabikide gidicem.
Hatta ilk adını yazdıran kişi ben olacağım :DO liseyi kazanmak için hedeflerimde vardı. Tabiki bu hedeflere ulaşmak için daha çok çalışmalıydım.
Bu için de Eren'e karşı içimde olan kıpırtıyı yok saymalıydım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ ODUN
Teen FictionKendini aptal, mavi gözlû bir oğlana kaptıran bir kızın hikayesi