Capitolul 11

30 1 0
                                    

Este ziua botezului, am aflat ca Nick va sta in Romania o saptamana si ca sa nu mai stea cu parinti lui la hotel mama le-a spus sa vina si ca doarma la noi...Nick o sa doarma cu mine in camera o sa fie cam ciudat pentru ca iubitul meu este Khris, avem o relatie frumoasa.
Am sa port o rochie lunga pompoasa cu 2 culori, alb si roz piersica, la pantofii am ales niste sandale negre cu o bareta subtire deasupra degetelor si se inchid tot cu o bareta subtire neagra iar parul l-am indreptat si l-am dat dupa urechi pe spate. Am ajuns la restaurant, asteptam invitatii, eram doar eu cu Nick si partintii nostri.
Inca nu am vorbit cu el dar de data asta nu o sa ratez sansa de a vorbi cu el. Pentru prietenii mei aveam o masa speciala unde sa stam doar noi. M-am asezat langa Nick si i-am zis:
- In seara asta trebuie sa te distrezi neaparat! Sa dansezi si sa te simti bine!
- Eu nu prea dansez.
- De data asta o sa dansezi! Nu o sa se repete ce s-a intamplat la nunta, nu am sa te las eu!
- Cum spui tu! Spune el cu un zambet pe fata.
- Si...ce iti mai face iubita?
- Nu mai sunt impreuna cu ea, m-am despartit de ea inainte sa vin in Romania.
Wow eram complet uimita...
- Naspa! Spun eu cu o fata trista dar pe interior nu mai putem de fericire.
- Si...tu ai iubit? Ma intreaba el putin speriat.
In acel moment venisera invitatii asa ca trebuia sa ii conduc la mesele lor, nu am mai putut sa ii raspund.
- Scuza-ma trebuie sa merg, vorbim mai tarziu.
El mi-a zambit.
Invitatii veneau in continuu, nu am mai apucat sa vorbesc cu el.
M-am dus inapoi spre intrare sa conduc ivitatii, stateam cu ochii in telefon si mergeam, deodata aud cum tipa mai multe persoane "Rosieeee" se pare ca au ajuns: Alexis, Sara, Kandis, Amber si Maya, ele sunt cele mai bune prietene ale mele si le iubesc enorm, au sarit si m-au luat in brate. Masa noastra era langa intrare asa ca l-am vazut pe Nick cum se uita la mine si zambea.

Media: Kandis

Choose, RosieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum