Bar

2 1 0
                                    

Když holky došli tak jsme si asi 30 minut bavili o mě že jsem udělala dobře že jsem nechala ty dvě přidala jsem se do party Amy. Pak jsme si povídali a Amy řekla že toto nemůžu Mít na sobe. Tak mi šla do skříně a tam mi vybrala černé šaty pod zadeček a černé kozačky s deseti centimetrovými podpatky. A taky mě jemě nalíčila a řekla ,, toto je tvoje noc " a mrkla na mě. Když jsme byly hotovi tak jsme vyrazily. Až jsme tam došli objednali jsme si drinky a komunikovali jsme o klukách. A domlouvali jsme se na tanec aby jsme je dostali do postele. Mě se to moc nelíbilo proto že chodim s Adamem, ale Amy si všimla jak se tvářím a řekla mi Já chodim s Jakubem a ten si sex se mnou neudělá tak si musíme ulovit oběť Mít ho na jednu noc a pak ho opustit. A Já na to kivla. Zrovna začala hrát nova písnička a Amy řekla že jsi půjdeme zatančit. Já jsem s tím souhlasila. Když jsme vešli na parket tak jsme začali tančit. Když začal refrén tak jsme začali tančit to co jsme si připravily. Všichni chlapy začali po nás slintat.
Než jsem se nadala tak holky už s někým tančily a Já s Amy jsme tančily sami. Pak si Amy někdo vzal a Já jsem tam zůstala sama. Chvíli jsem tancovala a pak jsem zvedla ruce a jak mám ty krátký šaty tak mi šlo vidět trošku zadeček a Já jsem hned někoho přilákala. Byl nádherný, má Hnědý vlasy, svalnatý tělo ...
Po diskotéce jsme šli k němu domu a když zavřel dveře tak jsme se začali líbat. On mě pritlacil ke zdi a začal mě vyslikat a najednou mě zvedl Já jsem se mu omotala kolem pasu. Když jsme vstoupili do ložnice tak mě hodil na postel a začal se sám pomalu vyslikat. Když už byl nahý taky přišel za mnou a začal mi vyslikat spodní prádlo. Pak jsme byli oba nazí a začali jsme se ještě vasniveji líbat. Pak si stoupl a vzal pouta a připoutal me k posteli Já si s kousla ret a on mi řekl ,, Amy ty dračice. " Já jsem se zasmála a on si nasadil kondom a vjel do mě. chvíli to bolelo ale pak jsem si to uzivala. Pak jsme se ještě líbali a potom jsme usli.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 02, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

OniKde žijí příběhy. Začni objevovat