Když Adam přišel tak za sebou něco držel a byl to náhrdelník a pro me. Byla jsem cela bez sebe když mi to dával na krk. Byl to stříbrný řetízek se stříbrným srdíckem. Moc jsem mu za to poděkovala a pak jsme šli do parku. V parku jsme si dali zmrzlinu a pak jsme šli k Adamovi domu. Celou cestu jsme si povídali. Když jsme došli k němu tak tam měl nachystaný čipsy, oplatky, ovoce ... Pak jsme si chvíli povídali a Adam po chvíli nabídl Míše jestli nechce provést v jeho domě. A Míša souhlasila. Když dorazili do jeho ložnice tak si sedli na postel a začali si povídat. Když skončila debata tak se Adam odvážil a políbil Míšu. Míša hned spolupracovala. Pak se začali líbat a Adam začal sundávat Míše kosily a Míša začala sundávat Adamovi tričko a ...
Když bylo 18.00 tak se spolu rozloučily a Adam se zeptal Míši jestli nechce s nim chodit a Míša řekla že jo že určíte. Pak se spolu rozloučili, dali si polibek a Míša pak šla domů.
Když jsem přišla domů tak jsem si šla napustit vanu a šla jsem se okoupat. Pak se najednou oběvil ve dveřích Jakub a Já jsem mu řekla co tady delas a jak ses sem dostal !!! A on na to že k němu došel tvůj dopis tak že ti ho nesu. A to jsi musel jít zrovna když se koupu ?! Jo proto že 1) jsem te viděl jít do domu a za 2) jsem te chtěl vidět nahou. A Já jsem mu řekla ty úchyle vypadni z mého domu a ten dopis mi dej do kuchyně !!! A Jakub na to máš Hezký kůzlátka jedno do me ruky tak to mám rád. A Já ty slizoune vypadni !!! Ok řekl Jakub a odešel. Já jsem se potopila ještě víc pod vodu a pak když bylo 18.50 jsem vylezla a čekala jsem na holky.