DIA 5 LLIBERTAT

72 6 0
                                    

10 de la vesprada.

Alba ha arribat a la porta de casa de Cintia. S' ha trobat amb Julio i han pujat al seu cotxe. Van estar una bona estona parlant es pot dir que han fet bones molles.

A les dotze va arribar un cotxe extrany i Cintia va pujar a ell. Julio va arrancar el cotxe i van seguir dissimuladament el cotxe. Finalment es van perdre pel camí.

--------------

Maria s' aborreix a la habitaciò on estroba soles. De sobte entren els dos segrestadors i la que pot ser la cap del segrest, que va encaputxada.

Els segrestadors agafen a Maria i la lliguen a una cadira. Maria amb molta por intenta escapar sense aconseguir-ho. La dona encaputxada trau de la seua butxaca una pistola i apunta a Maria.Uns segons abans de prémer el gallet s'escolta un tret. La bala li va donar al arma de la xica que apuntava a Maria, i aquesta va caure a terra.

Eren Julio i Alba. El policia va arrestar als segrestadors i se 'ls va portar al seu cotxe. Quan va tornar va agarrar a la dona, la va desencaputxar i era...




CINTIA!!!!!!!!



-Per què m' havies segrestat? Eres la meua millor amiga.-Va dir Maria.-Volies matar-me!
- Ja da igual. -Respon Cintia.
-No, necessite un resposta!-Cridà furiosa Maria.
-Sempre has sigut millor que jo, moltes vegades m'has deixat al marge i vas furtar-me a David, jo el volia...!
-La conversa s' ha acavat.-Va dir Julio.-Cintia estàs detinguda.

-Cintia estàs detinguda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Diari d' una segrestadaWhere stories live. Discover now