#30#

175 8 2
                                    

Lina Medina henüz 5 yaşındayken doğum yapmış ve dünyanın en genç annesi olmuştur.

yaşındaki Lina Medina'nın karnı ve göğüsleri kısa sürede hızla büyümeye başladı. Durumdan hayli korkan ailesi, bir şeylerin yolunda olmadığını ve kızının hasta olduğunu düşündü.

Medina'nın karnı o kadar büyümüştü ki, ailesi bunun korkunç bir tümör olduğunu düşünerekbir hastaneye götürdüler. Medina'nın karnında ne olduğunu öğrenmek için röntgeni çekildi.

Büyük ihtimalle doktorlar da Lina'yı ilk gördüklerinde karın bölgesinde büyüyen bir tümör olduğunu düşünmüştür. Ama işin ilginç yönü röntgen sonucunda ortaya çıkacaktı.

Lina'nın karnında gelişmekte olan bir iskelet yapısı bulunuyordu. Yani Lina Medina hamileydi.Daha 5 yaşında olan bu küçücük çocuk hamileydi. Hemde 7 aylık.

Lina Medina 14 Mayıs 1939 tarihinde "tam olarak 5 yaş, 7 ay, 21 günlükken" sezaryen ile dünyaya bir bebek getirdi. İşte bu doğumla dünyanın en küçük yaştaki annesi olmuştu.

Lina, dünyaya getirdiği çocuk 2 kilo 700 gram ağırlığında sağlıklı bir erkek çocuğuydu. Doğumu yaptıran doktor Gerardo Lozada çocuğun isim babası oldu ve çocuğa Gerardoadı verildi.

Gerçekleşen bu doğum dünya çapında ilgi gördü. Bunun üzerine Lina'dan doku tahlilleri alındı ve sonucunda "Pubertas Peracox" hastalığı teşhisi konuldu. 2 yaşındayken adet dönemleri geçirmeye başlamıştı ve bu sebepten cinsel organları tıpkı yetişkinlerdeki gibi gelişmişti.

Ancak olay henüz kapanmamıştı. Dünyaya gelen bu bebeğin bir de babası olmalıydı. Bu nedenle gözler Lina Medina'nın babasına çevrilmiş ve kendisi gözaltına alınmış olsa da delil yetersizliğinden dolayı serbest bırakıldı.

Öz annesini 10 yaşına kadar ablası olarak tanıyan Gerardo, 40 yaşındayken ilik kanserinden hayatını kaybetti. Lina ise 38 yaşındayken evlenip tekrar anne oldu.

Lina Medina şu an hala aramızda ve 81 yaşında. 40 yaşına kadar yaşamış Gerardo'nun, babası ise halen bilinmemekte. Bu bilinmezlikte Lina'nın bu olay hakkında tek kelime dahi etmemesi en büyük nedendir.

PRATİK BİLGİLER VE PARONORMAL BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin