Ted Bundy; 1974'ten itibaren iki yıl içinde 20'den fazla kadına edip öldüren Amerika'nın en çok tanınan, üzerine filmler [Copycat ve The Stranger Beside Me] yapılıp kitaplar yazılan seri katili ve tecavüzcüsüdür. "Seri " tanımı onunla doğdu diyenler olsa da bu ifade yoruma açıktır... Tarihler 16 Ağustos 1975'i gösterirken, tamamen şans eseri olarak "polisten kaçmaya çalışan" bir sürücü olarak yakalandı.
Yakışıklı, zeki ve eğitimli bir avukat olan Ted Bundy'nin bir katil olabileceği, hele ki mesleği avukatlık olan birinin bunları yapabileceği kimsenin aklına gelmiyordu. Kendi savunmasını üstlenen Ted Bundy'nin ünü, 7 haziran 1977'deki 'tavanı delerek' kaçışı sonrası daha da arttı. Ölen 20 ya da kimilerine göre 28 kadın Ted Bundy'nin ifadesi ile belirlenmiştir - gerçek sayının bunun çok çok üzerinde olduğu halen söylenir durur.
Tecavüzlerini öldürdükten sonra gerçekleştiren Ted Bundy'nin 'ölü sevici' bir sapık olarak da ayrı bir ünü (!) vardır. Hapisteyken aldığı yüzlerce mektup ve teklifi, Amerikan halkının bu gibi sapık psikopatlara farklı bir bakışı olduğunu gösterir. İdamından önce sorulan, "36 kurbanin oldugu dogru mu" sorusuna "bir basamak daha ekleyin" cevabini vermesi inanılmaz bir ifade!
Ted Bundy'nin çocukluğu çoğu diğer katil gibi sorunlu geçer. Akıllı bir öğrenci olsa da; ezik, pasif ve insan ilişkilerinde son derece zayıf bir karaktere sahipti. Ablasını annesi, eniştesini ise babası olarak bilmekteydi.
Kurbanlarının birinin kalçasındaki ısırık izi ile yakalanan ve idamına karar verilen Bundy'nin temyiz süreci yaklaşık 10 yıl sürdü. Hapishanede hayranlarından biri ile evlenip 1982'de bir kız çocuk sahibi oldu. 24 Ocak 1989 tarihinde elektirikli sandalyede edildi. İdamı hapishane dışında şampanya içilerek kutlandı! Öldürülmeden önce ki son sözleri "aileme ve arkadaşlarıma sevgilerimi iletmenizi istiyorum" olmuştur. En ünlü sözlerinden biri; "Biz seri katiller sizlerin oğulları, eşleriyiz. biz her yerdeyiz."dir.
Ted Bundy'yi daha yakından tanımak için The Stranger Beside Me filmini izlemenizi öneririmm
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRATİK BİLGİLER VE PARONORMAL BİLGİLER
RandomBu yazacağım kitapta sizler icin dogru kaynaklardan derleyeceğim bilgileri oluşturucağım.Çoğu işinize yarıyacak, çoğu ise merakınızı gidermeye yarıyacak. Korkmak psikolojik bir şeydir.Kendinizi o şeye karşı güçsüz duruma soktuğunuz an korkmaya başla...