" At en pige på 18 år skal tænke på universitetet, ja det er noget værre vrøvl" sagde Katrine som en dag havde pjækket fra skolen, men i stedet gik til diskoteket og festede med hendes bff Sarah. Og en dag efter tænkte at hun var rig nok til at leve ok fint resten af livet fordi hendes far kim, ejede 13 fabrikker og en af dem er kims ( ja Katrines far var manden der havde opfundet kims chips.) og hendes mor Louise var en astronaut. Så derfor sagde hun bare at hun ikke behøves universitetet, så hun løg for hendes forældre om at hun gik ud til hendes bff Sarah og lavede lektier hjemme hos hende. Selvom det gik til caféer eller noget andet. Katrines far havde et problem i hjertet. Han gik til læge, og de sagde at han havde kræft. Lægen gjorde alt hvad de kunne, men det lykkedes ikke , Katrines far skulle dø efter 5 måneder og måske endda 3 måneder. Dette havde mor og far ikke fortalt Katrine, fordi de vidste hvor ked af det hun ville blive. Og så vil det kun være mor der åben bart skal hjælpe Katrine til at få penge resten af livet. Men mor har ikke 13 fabrikker som far så det ville vil gå galt. Der er kun en løsning, og det er hvad Katrine ikke vil gøre. Fordi hun ikke ved en skid om fars død.