Edebiyat dersindenden ciktim offf bu nasil derstir yaa sanirim lisenin en kotu dersi bu olmali .. Evet evet kesinlikle bu aslinda beni okula baglayan uc sey vardi sevdigim kiz matematik dersi ve voleybol .. Yolda arkadaslarimla eve dogru yururken elime sigara tutusturdular icmeyi bilmeye bilmeye farkli olmamak icin daha dogrusu goze batmamak icin yaktim eve geldim uzerimdekileri attim hemen giyinerek voleybol oynamaya gittim sevdigim kizda gelecekti heyecanla ciktim evden voleybol sahasina vardim ve arkadaslarimin gelmesini beklerken sevdigim kiz sevgilisiyle geldi kotu oldum bozuldum ama belli etmemeye calistim diger arkadaslar gelince voleybola basladik eglenceliydi bitti ve herkes evlerine donuyordu evim cok yakin oldugu icin bir solukta eve attim kendimi dusa girmek icin soyundum suyu actim ve aglamaya basladim mutlulugu ben hak etmiyormuyum ? Neden tipsizim? Benim neyim var ? Gibi sorular sormaya basladim kendime biliyordum evden cikmasaydim odamda kafayi yiyecektim dusumu alirken kafamda yalanin planini yaprak ciktim hemen birseyler yedim ve internetten cikti almam gerektigini soyleyerek evden cikma iznini aldim kapidan cikarken anne biraz oyun oynayabilirmiyim diye sordum ve gulumsedim odevimi sordu hizli ve heyacanli sekilde sadece cikti alinacak yazilmayacak baskada odevim yok dedim annem saat 6 en gec 10 da evdesin dedi ve uyardi evin alt sokagindaki cafeye git baban kontrole gelebilir dedi tamam anne dedim ayakkabimi giyip asagiya inecekken annem arkamdan bagirdi yigit yigit .. Evendim anne parasiz nereye gidiyorsun al bu para yaninda kalsin sagol anne babam dun haftalik verdi olsun yanindakalsin dedi sarildim eve kosarak cafeye gittim sosyal paylasim sitesinde paylasimlar yaparak sinir stres atiyordum ki can diye birisi benimle site uzerinden arkadas olmak istedi neydi neyin nesi neyin fesiydi bilmiyorum ama kabul ettim ben 16 o ise 20 yasindaydi ve yazdi merhaba diye merhaba dedim ve ekledim afedersiniz biz tanisiyormuyuz? Hayir ama kotu birisi degilim sitede begendigin voleybol sayfasinin sahibiyim dedi anladim diyerek sohbeti kisa kesmek istedim hemen ekledi bakiyorumda paylastigin durumlar depresyon hallerini andiriyor hayirdir dedi bende bugun yasanan durumu ona anlattim benim adima uzuldu ama sakin olmam gerektigini umursamda disariya karsi sakin ve umursuzca davranmam gerektigini nerde nasil davranmam gerektigini anlatti onunla konusmak iyi gelmisti satte baktigimda 10 13 tu eyvah cikmam lazim saat 10 kadar zamanim vardi dedim numarami istedi hic dusunmeden vermis bulundum ve ciktim kosarak eve gittim neyseki sorun yapmadilar Allahtan ilk basta uyduruk bir cikti almayi akil etmistim .. Ben odama gecip yatacagim dedim herkesi optum yataga girdim kulakligimi takip muzik dinlerken mesaj geldi candan nasilsin nasil oldun iyiyim dedim biz yazismaya basladik birbirimize guvenerek herseyimizi anlatmaya basladik gece uykumun geldigini soyledim iyi geceler dedim bana birsey itiraf etmesi gerektigini soyledi dinliyorum diye mesaj attim yazdiki gerek konusman gerek fiziksel ozelliklerin harika kisiligin oturmus ve yasindan daha olgunsun hani o kizda bulamadigin sevgiyi fazlasiyla verebilirim sana yazdi efendim diye cevap verdim sasirdim noluyoruz tadindaydim resmen senden hoslandigimi nasil anlatabilirim ki yazmis iyi geceler yazip yolladim ve o gece banahicte iyi olmadi sabaha kadar dusundum boyle birsey olurmuydu boyle birsey yaparsam o kiza dersini vermis olurmuydum? Peki kim kadin kim erkek olacakti arkadaslarima anneme babama nasil anlatacaktim bu kisiye gunebilecekmiydim offf offf tamamen cikmaza girmisken icim gecmis telefonum titredi alindiris etmedim uyumaya devam ederken annem optu ve kahvalti hazir okula gitmeyecekmisin dedi elimi yuzumu yikadim kahvaltimi yapip giyinip yola ciktim telefona baktigimda gunaydin kalbimin kalbi gunaydin yigidim yaziy6ordu bilmiyorum heyecanlandim ve gunaydin canim yazdim yolda giderken aptal bir gulumseme ile muzik dinleyerek gidiyor attigi mesajlara cevap veriyordum ..