-Dumneavoastră sunteți domnisoara Emma?
-Da
-Eu sunt fratele tau!!!
-Ceeee???
-Da!! Eu sunt fratele tau Gaby!
Ok....am un frate!!! Asta înseamnă ca ...știe tot despre părinți noștri !!!
Il trag repede în casă și scot capul pe ușă să vad dacă m-a văzut cineva
-Ok!!! Spune tot adevărul părinți noștri!!!
-Pentru început, sunt Gaby am 20 de ani și m-ai văzut niciodată deoarece am crescut în Austburg(Un oraș din Germania)
- 1.De ce ai crescut în Austburg?
2.Unde ai locuit?
3. Ce știi despre părinți noștri?
-1.Deoarece mama nu a vrut să afli de mine deoarece credea ca o să iti spun tot adevărul!!
2....
Spune dar îl întrerupt!!
-De ce nu au vrut?
-Pai asta scrie aici!!
Întinde mâna și imi da un plic!
Buna dragă mea!! A trecut mult timp de când nu am vorbit!!
Stiu ca ești supărată ca nu ti-am spus nimic de mafie să alte chesti!!La-am rugat să iti dea această scrisoare când o să afli totul!! Cred ca pui întrebarea "de ce nu ti-am zis?"....nu am vrut să iti spunem pentru ca (,)daca vei află totul oameni din mafia F.K o să te omoare !!!
Noi am murit deoarece am luat prea multe droguri la petrecerea aia..Nu am știut ce să iti zicem despre droguri așa ca am facut accident!!
Și sigur te mai intrebi de ce Gaby a stat în Austburg?? Deoarece am crezut ca o să iti spună tot!! Ai grijă draga mea .... Șeful mafiei F.K vrea sa te omoare!!!
Te iubim!!!Andress pov.
După ce a citi scrisoarea a imtrebat:
-Cine este șeful mafiei F.K??
Gaby să uitat în jur și a arată cu degetul spre mine
- Tu esti!!!
A venit la mine și m-ai luat de guler spunând:
-Tu esti!!! Tu ești!!! Vrei să o omari nu ?????
Il dau jos de pe mine și spun:
-Nu vreau să o omor!!! Nu as face asta niciodată!!!O iubesc!!!💜💜
-Emm tu o să îl crezi?
- Nu o să îl cred!!
Ma uit la ea dezamăgit și spune:
-Am încredere în el și nu ar face asta!!!
-Ce naivă esti!!!
Se duce la ea și vrea sa ii deie o palma dar este întrerupt de mine!!
-Să nu te atingi de ea!! tip și îi arată degetul care înseamnă să iese afară
Emma pov.
Vrea sa imi deie o palma dar este întrerupt
-Să nu te atingi de ea!! Țipa Andress și îl arata degetul semn ca vrea sa iese afară..
Acesta iese iar eu cad jos plangand.... Iar el este ca de obicei acolo să ma prindă!
Ma ține stranga, ma ia ca pe o mireasa și ma duce în pat.Se așeza lângă mine și îi pun mâna pe abdomenul bine făcut!
-Te iubesc!!
- Și eu te iubesc,Emm.
Atunci buzele ni s-au lipit iar limbă lui a cerut permisiunea de a intra în gură mea așa ca am acceptat.. Limbile noastre au început să danseze..
Ne-am dezlipit după câteva minute.
Iar eu am adormit...
Il iubeam și numai de asta imi pasa.
CITEȘTI
Capul Mafiei
RandomBuna sunt Emma sunt o față perfect normală până când îl întâlnesc pe el!! Mi-a schimbat viata!!! Prima oară ca l-am vazut era urât (sau așa mi se părea) dar acum e foarte frumos și îl iubesc Dar am ajuns să fac...... Restul veti află în carte!!!