Daca ma prinzi.....

48 1 0
                                    

M-am trezit în brațele lui călduroase și frumoase. M-am întors și l-am văzut dormind....dormea ca un inger.... Ar fi păcat să il trezesc...atunci am început să cant tare....chiar foarte tare.....
-Ce crezi ca faci???
Atunci m-am ridicat din pat și mi-am pus mâinile în șolduri:
-Hai să jucam un joc!!!!!
-Ce joc???
-Daca ma prinzi ai voie să imi faci ce vrei tu!!!
-Ce vreau eu???
-Dap....am zis cu fericire....Ce vrei tu!!A si.... Număra până la 10...
-Ok!!unu, doi, trei
Am început să alerg și să ma ascumd undeva ....Am putut auzi numai un"zece"În rest s-a făcut o liniște infricosatoare. Atunci Andress m-a prins!!!
-Te-am prins!!!
-D....da...dar stai!! C...umm....m-ai găsit??am început să spun balbaindu-na
-Ușor și simplu!!!!
Atunci m-a ridicat și m-a întins pe pat...A început să ma sărute pasional și puteam să recunosc ca săruta bine....chiar foarte bine...probabil multe au ajuns ce el în pat!!!Recunosc ca (,)chiar imi plăcea!!! Dar nu vroiam să îi spun. an simțit cum imi băga mâna in bluza și se duse până la sâni!
Adio virginitate!!!
Imi masa ușor sânul și atunci să dus mai jos și mi-a dat bluză jos....și sutienul
Ma sărutat apoi a coborât mai jos pe gât și tot mai jos până la pantaloni.I-am bagat mâna în păr jucamdu-na cu el după m-am dus la ceafă și dupa i-am dat tricoul jos admirand patratelele lui perfecte.Ma sărutat mai lung după ma lăsat cu ochii in soare!!!
-Ce faci???i-am zis eu.
-După chiar o să vreau să o facem!!!
Ma simteam pregătită pentru asta
-Da cine a zis ca eu nu vreau??
-Vrei???
-Da!!Adica.....simt ca tu ești persoana cu care vreau să imi petrec toată viata....Te.....te...te iubesc!!!💜💋💜💋💜😘
-Și eu te iubesc !!!💜💜💜

*

Era 23:27 iar eu muream de somn!!
Nu mai aveam putere în mâini.M-am dus in pat iar după cinci minute a venit și Andreass
-Emm...vrei....s...să....f...fi-
Nici nu a mai continuat și deja știam la ce se referă!!
-Da!!!Am zis sarind în brațele lui sarutandul pe buze!!Te iubesc!!💋
-Și eu te iubesc Emm!!!
Ma simteam bine cu el si doar asta conta!! Atunci mi-a venit imaginea cu accidentul în cap, i-am zis că mă răzbun, si o sa o fac! Tot ce am văzut era un par ciocolatiu si niste ochi verzi. Cred că o să îl întreb pe Andres despre el.Oare stie ceva?? În fine. Sunt foarte obosita cred că o să mă culc. Andres e pe partea cealaltă a patului! Vreau sa ma tina in brațe! Parca am fost în același gand. Atunci vine la mine și mă ia în brate. Ma întorc il pup pe frunte si ii spun noapte buna!Il aud cum mormăie si el un noapte buna!

Capul MafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum