Capitolul 2

86 11 4
                                    

Talulah

Ora asta a trecut mai greu ca niciodata...Parca nu se mai termina. Profesorul explica intruna despre al doilea Razboi Mondial si ne spunea detalii despre acesta. Imediat ce sunetul clopotelului s-a auzit, toti am iesit din clasa in fuga. Prietena mea Marie,vazandu-ma putin abatuta,m-a luat de mana si m-a dus la cantina. Acolo ne-am asezat la masa,iar Marie abia astepta sa auda ce ii voi spune...

-Ma mai ti mult asa? intreaba ea umpic nervoasa

-Asa cum? intreb eu,vrand sa o mai enervez putin

-Nu ma mai enerva si hai spune-mi odata ce ai patit!

Eu am incredere neconditionata in Marie doar ca ea e putin nebuna si imi frica de reactia pe care o poate avea. Dupa cum o cunosc eu,dupa ce ii voi spune stiu sigur ca va vrea sa mearga la Francisco sa ii spuna cateva si nu se va lasa pana o va face... Acum,insa,nu imi pasa de ce va face apoi,eu trebuie neaparat sa ma descarc,fiindca daca nu o fac,simt ca explodez. Sunt prea multe; mama,Francisco... Ce ma voi face?

-Uite Marie... In dimineata aceasta...

-Ce s-a intamplat in dimineata asta? mormaie intrerupandu-ma

-Pai urma sa iti spun dar m-ai intrerupt. Pana termin de vorbit sa nu iti mai aud gura. rostesc eu pe un ton destul de amuzat

-Bine,nu te mai intrerup,scuze.

-Cum spuneam... In dimineata aceasta am aflat ca mama are leucemie. A fost teribil de dureros cand mama ne-a spus mie si tatei asta. Leucemia,precum bine stii si tu este o boala foarte grea si de obicei nu are leac,insa la mama,e diferit. Pentru ca ea sa se salveze,este nevoie de o operatie. Daca nu se opereaza in maxim trei luni...va muri. Nu pot sa concep asa ceva! Eu trebuie sa o ajut pe mama,chiar daca va trebui sa sap in fundul pamantului pentru a o salva.

-Doamne Talu,nu imi vine sa cred... Dar mama ta era o femeie sanatoasa,nu avea probleme de sanatate...

-Stiu,dar uite ca analizele au demonstrat contrariul. Si asta nu e tot. Pe drum,venind spre scoala,o masina a oprit langa mine. Ghici cine era?

-Cine?

-Francisco! Fitosul de la noi din liceu. A oprit langa mine,dupa care mi-a spus sa mergem impreuna la scoala. Am acceptat invitatia pentru ca si asa ma simteam cam rau din cauza mamei si am zis sa merg cu el. Cum veneam spre scoala,la un moment dat mi-a zis sa mergem sa bem o cafea inainte de ore,fiindca el nu a apucat sa isi bea cafeaua de dimineata. Am mers in cafeneaua de langa facultate,insa,cand am intrat,toate privirile s-au fixat asupra noastra. El vazand ca eu nu suportam asta, m-a prins de mana si m-a tras dupa el la o masa din capatul cafenelei. Dupa ce chelnerul ne-a luat comanda,a zis a vrea sa ma intrebe ceva. Mi-a spus ca ar trebui sa fiu mai apropiata de grupul din care face el parte, si sa nu mai stau cu tine,pentru ca chiar daca nu sunt de statul lor financiar,cei din grupul lui ma vor accepta pentru ca sunt frumoasa. Mi-am luat geanta si am plecat,l-am lasat cu ochii in soare. Nu mai puteam sa ii ascult nerusinarea.

-Francisco? Baiatul perfect? El ti-a spus asta? E un fraier. Dar,nu mai e cu Kirra?

Kirra este cea mai populara fata de la noi din universitate. Toata lumea o cunoaste,iar toti baietii plang pe cararile ei. E o ingamfata. Se comporta foarte urat cu toata lumea si se crede cea mai tare. Dupa cate spune Marie,e posibil sa se fi despartit de Francisco.

-Poate ca s-au despartit... raspund eu molesita

-O singura chestie nu inteleg. Cum isi permite sa iti comande tie cu cine sa stai si cu cine nu. Adica acum ca te-ai foarte frumoasa intra in vorba cu tine,iar inainte nici nu te observa pe holuri. Ce nemernic poate sa fie!

-Uite Marie,de data asta sper ca faci o exceptie si nu vei merge sa te certi cu el. Te rog frumos sa nu o faci. Imi ajung deja atatea probleme.

Se uita la mine si imi face vesnica ei fata de catelus plouat,incercand sa o las sa mearga sa se certe cu Francisco.

-De data asta nu iti mai foloseste fata de catelus,nu te voi lasa sa mai provoci un scandal,mai ales unul in care sunt si eu implicata. Atat nu poti sa faci pentru mine?

-Bine,bine. Nu ma voi certa cu nimeni. Dar,ca se invete minte,trebuie sa ii fac ceva ce nu va uita in graba...

Oare ce mai are de gand sa faca? Fata asta e nebuna. O cred in stare de orice. Odata,fiind nervoasa ca un baiat nu a invitat-o la petrecerea de ziua lui,Marie a trimis mesaje de pe telefonul lui ca petrecerea s-a anulat.Nu stiu cum a facut rost de telefonul lui,dar la petrecere nu a mers nimeni. A avut nocrocul ca nici in ziua de azi acel baiat nu stie ca ea a trimis tutror mesaje de pe telefonul lui.

-Gata,stiu. Dupa ora asta este pauza de masa. Vom merge la cantina de unde imi voi cumpara o inghetata si un suc. Vom trece nepasatoare pe langa masa unde sta el,iar daca il gasim acolo,ii intind inghetata in cap si ii arunc sucul intre ochi. zice ea fiind mareata de ideea ,,stralucita,, care i-a venit

-Nu e cam mult? Tu esti nebuna rau.

-Ti se pare mult? Atunci ce ti-a facut el tie e de mii ori mai mult decat atat.

Intr-un fel ii dau dreptate,in altul nu...Nu imi plac mie chestiile acestea cu razbunatul si nu stiu ce. Prefer sa las totul asa cum e si sa merg mai departe. Dar,nu am ce sa fac. Daca nu accept sa faca asta,va face ceva si mai rau,asa ca palnul continua. Dupa ce am mai dezbatut putin subiectul acesta,eu si Marie am plecat in clasa,pentru urmatorul curs.

In timpul acestui curs nu m-am putut gandi la nimic altceva decat la fata lui Francisco cand se va trezi cu o inghetata in parul sau perfect. Nu pot sa cred ca ma bucur ca facem asa,dar cum zice si Marie,trebuie sa fac ceva.

Ora s-a terminat foarte repede iar noi abia asteptam punctul culminant. Am mers la cantina,iar Marie a luat ceea ce si-a propus. Cand ne indreptam spre masa la care mananca el de obicei,il observam la masa,mancand concetrat dintr-un sandwish.Ne apropiem razand de masa,ii tragem scaunul pentru a fi cu fata spre noi. Marie ii intinde pe tot capul inghtata de caramel,iar eu ii trantesc intre ochi sucul proaspat de lamaie.

-Asta e pentru ce i-ai spus Talulei,fraiere! spune razand prienena mea

-Sunteti niste imbecile! Am stat 3 ore la coafor ca sa imi fac freza asta. Cum puteti sa fiti atat idioate? mormaie el fiind rosu de furie

-Asa iti trebuie. rostim eu si Marie simultan,dupa care parasim cantina...

Am reusit sa vin cu capitol nou. Acest capitol are o tenta mai comica,dar sper sa va placa. Stiu ca nu e capitolul ideal,dar sper sa va bucurati de el. Povestea in sine va incepe poate din capitolul urmator,dar nu pot garanta. Asta este in functie de cat de lung va fi un capitol. Tot ce pot sa va spun este ca sunt placut surprinsa de faptul ca citirile cartii cresc,iar asta imi da o stare foarte buna. Vreau sa va multumesc ca imi cititi cartea si ca va faceti timp pentru asta. Va multumesc din suflet! Tot ce pot sa va mai spun este sa aveti lectura placuta si o seara minunata! Va pup! <3 <3

O nouă viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum