"Good morning chinguyaaaa" sapa eunha. Kawan karib hyenim.
"Morning" balas hyenim.
"Eh ko siap hw tak?" Tanya eunha.
"Err ada la sikit aq tak siap, kau?" Balas hyenim.
"Of course la....."
Hyenim tertunggu tunggu. Dia berfikir yg eunha sudah menyiapkan kerja sekolah. Dia mencebik.
"Tak! hahahahahhahah" ketawa eunha.
"Eh babun la ko!" Hyenim meluku kepala rakannya. Eunha mencebik.
"Dah la jom masuk kelas" eunha meninggalkan hyenim sendiri. Hyenim mengikut dr belakang.
*******
"Annyeong" mereka memasuki kelas tersebut. Tetapi diendahkan."1...2...3.....27..... hoi mana lagi 2 org?!" Jerit park jimin selaku ketua kelas.
Jimin melihat 2 orang pelajar memasuki kelas.
"Asal korang lambat? Aq ni dh la nak pegi hntr kehadiran dkt cikgu cepat" tegas jimin.
"Ceh, budak ni bajet je" hyenim meletakkan begnya d atas kerusi.
"Ehh shit!!!" Jerit jimin. Semua memandangnya.
Hyenim dan eunha ketawa.
Berjaya juga dia menaikkan darah si ketua kelas :)Setelah menghantar kehadiran, jimin masuk semula ke kelas. Kelihatan cikgu tidak masuk ke kelas lagi.
"Em nim nim, apa yg gempak?" panggil dahyun menarik kerusi dan duduk d meja hyenim.
Actually, nama samaran Hyenim ialah 'nim' malas lah nk pnggil pnjg pnjg. Lol.
"Lol, takde benda yg gempak" hyenim tersenyum.
"Kalau cmtu aq nk cerita ni...." mulalah dahyun bercerita.
Bagi dahyun, hyenim adalah seorang yang cantik dan suka melawak. Disebabkan itu dahyun rapat juga dengan hyenim. Dia juga sering berkongsi cerita kerana baginya hyenim ni seorang yang tak kesah, dia dengar je apa yang orang cerita :) kaki gosip juga.
"Eh dahyun, ko balik tempat kau!" Ujar jimin yg duduk di belakang hyenim. Mean meja jimin di belakang hyenim.
"Eh kau ingat kau ketua kelas boleh buat apa apa ar?! Suka hati aq la!" Balas dahyun. Hyenim thumbs up.
"Semak je aq tengok, ingat lawa ah?" sambung jimin lagi.
"Masa bila aq cakap aq lawa huh?!" Dahyun geram.
Jimin menjeling lantas menapak dirinya ke belakang kelas. Lepak dengan rakan rakannya yg lain.
"Dia tu kalau tk panaskan hati orang tak boleh!" Dahyun merengus.
"Well, biasala mamat tu, aq pn mcm kau jgk, kena kacau je, lg lg duduk depan meja dia pftt." Hyenim mengeluh.
"Eh kau siap kerja bahasa arab?" Tanya hyenim.
ADEKE ORANG KOREA BELAJAR BAHASA ARAB?! XD
"Of courselah not" jwb dahyun selamba.
"Habistu mcm mana ni? Dh la arab lepas geografi" hyenim risau.
"Alah,senang je, pegila mintk buku kt rapmon, dia kan bijak, hah, skrg geo kan? Cg heechul tak masuk pn lg, baik kita tiru" yeah datang sudah idea kotor si dahyun.
Dahyun bingkas bangun begitu juga dengan hyenim, mereka berjalan ke belakang kelas di mana rapmonster sedang berlepak dengan rakannya.
"Rapmon! Nak buku arab!" Pinta dahyun menghulur tangan.