Evden kaçıs

20 0 0
                                    

"MULTI :URAZ

******* SARE *******

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

******* SARE *******

Hadi Sare ,o adam gelmeden kalkmalisin " İç sesim her zamanki gibi saatinde uyandırmıştı beni .
Baş ucumda duran telefona baktığımda , on dakika önceden bile kalktigimi fark ettim.. Bu güzeldi.
Bu gece bu evden kaçmalıydim. O babam bile diyemedigim karaktersizden ,ve onun hergunu lanet geçen evinden bu gece kurtulacaktım.
Annemi aklıma gelmisti.O kadini artık umursamaliydim. O kadın bencillik yapmıştı. Beni bu adamın yanında bırakıp ,canını kurtarmisti.
***
Her gece olduğu gibi bagirismalarindan uyuyamiyordum. .Yastigi her ne kadar daha sert bastirsam da kulaklarimi ,lanet yastık herşeyi net duymami sağlıyordu.
O adamın lanet sesi kulaklarimda çinladi " Gebersin kalktak! Haketti o!"
Ambulans sesini duymamla yastığı kulaklarimdan uzaklastirdim.
Bize gelmişti. Yatağımdan firladigim gibi salona gittim.
Bir adım ...iki adım .... Ucuncuyu atmama engel oldu karsimdaki manzara.
Annem ,Annem karşımda kanlar içinde yatıyordu .Bir Elinde silah ,diğerinde bir not vardı. Komşulardan Ahmet amca ve karısı Da oradaydı. Bana acinası bir şekilde bakiyorlardi.
Gözlerim babamla buluştugunda gözlerindeki nefreti hissedebiliyordum. Girişteki Kapida öylece durmuş ,elinde yariya gelmis bir sigara "Sakın ağlama o kadın icin ,yoksa canini yakarim" Bakışları atıyordu. Gözümun önünden goturduler cenazesini, hiç birsey yapamadım .Ertesi gün cenazesi kaldırıldı ,katilamadim. Bana bıraktığı son notta
"Kizim,ben her ne kadar bana kizma desemde bana çok kizicaksin biliyorum ,Artık bu adama katlanamiyorum.Bu evden gitmem en iyisi olacak. Ben bu evden giderken ,sen şuan uyuyor olacaksın. Uyandığında lütfen çok ağlama.Gittiğim yeri söyleyemem ama seni en yakın zamanda yanıma alacagim,seni seviyorum"
Onu babam öldürmüştü. Kacamamışti...
Bensiz gidecekti,beni bu evde tek basıma bırakacaktı . O bunu hak etmişti. Herkes intihar olarak biliyordu.Sustum. Notta çok aglamami söylüyordu ,hakliydi degmezdi . Hiç aglamadım .
Tam 7 yıl olmuştu. Yedi yil, bu adama katlanmistim.
Artık o kadının yapamadığını ben yapacaktim ,bu evden kurtulacaktım..
Kapısının kapandigini duydum. Fazla vaktim yoktu. Yatagimin altındaki sirt çantamı da alıp
O özenle yazdigim notumu bıraktım masanın üzerine "Şerefsiz !"
Ya basaramazsam, ya yakalanirsam. Öyle bi ihtimalim olmamaliydi. Eğer bu eve tekrar dönersem beni oldurmekten beter ederdi,basarmaliydim.
Pencereyi actigimda soğuğun yüzüme çarpmasıyla kendime geldim.
"Hoscakal şerefsiz ,seni ozlemiycem "...
***
Evden ayrılalı yaklaşık onbes dakika olmuştu.
" vay be başarmistim ,o evden kacmistim. " Nereye gidecegime dair hiçbir Fikrimin olmadığını hatırlayınca ikinci hayal kirikligimida yaşamıştım. Nasıl olsa bulurdum bir yer.Şuan önemli olan ordan kurtulmamdi,ve kurtulmuştumda. "
Sokakta hic kimsenin olmaması beni korkutuyordu. Basıma birşey gelse ,kimsenin o tatlı uykusundan kalkacagina inanmiyordum.
Evimiz şehrin dışında kalıyordu. Merkeze yürüyerek hayatta varamazdim. Son şans olarak otostop cekmeliydim.
Yanımdan geçen hiçbir araba durmuyordu.
Durmaliydilar .
Son sansim geliyordu.
Kostum ,atladim yolun uzerine .
"Dur lutfen ,lütfen durur musunuz" Hayvan herif uzerime daha hızlı geliyordu. Çekilmek zorunda kaldım.
"Tekerin patlar inşallah. " Hayvan herif ,yavaşlamayı bile denememişti.
Araba ileride durdu. Vicdana mi gelmişti ? Kostum gittim yanına bi umitle.
"Gerçekten şerefsiz bi adam olduğunuzu dusunmustum ama" sözlerimi bitirmeden bi sıktır çektim.
"Şerefsiz!" Ayaklarım geri geri gitmeye başlamıştı. Duramazdim kos "Sare ,Koş!"
"Yerinde olsam kacmazdim,eğer seni yakalarsam canın fena yanacak! "
Şerefsizsin işte!.
"Tabi Yakalayabilirsen " Ne diyordum ben ,olumum yaklaşıyordu.
"Kalbimin agzimda kan pompaladigina yemin edebilirdim . Ormana sapmistim .Bu hizla Ağaçlardan birine carpsam, isim bitmişti zaten.
Durmuyordu hayvan herif, ne yani benim babamda ne var göbekli ,gotunu kaldıramayan bir insan olsaydı.
Yaklaşıyordu ,Sesi daha da yakin kulagimda çınlıyordu.
" Kahretsin!" dönüp baktığımda dustugunu gordum. Azrailime Kahkaha attim .
"Gorusuruz babacim!"
***
Tekrar kavşağa cikmistim. O adamın beni bulmasına imkân dahi yoktu. Yeterince uzaklasmistim.
"Nereye küçük kız?" Arkami döndüm. Yeterince serseri bi çocuk vardı karşımda .Arabasına yaslanmis, elindeki yanan sigaraya odaklanmıştı. "Seni ilgilendirir mi ki?" Verdiğim cevaba hiç tepki vermedi.
Arkami döndüm yola devam edecektim ki?
"Seni birakabilirim? " Ciddi misin.
"Gerek yok " Ciddi miyim?
AYAGİNA GELEN FİRSATİ MI KACİRACAKSİN SARE!
Tekrar sorarsan kabul edebilirim cici çocuk hadi tekrar sor, ısrar et!
"Kendin bilirsin " Çok güzel,aferin Sare.
"Şey aslında çok iyi olur diyecektim" biten sigarasını fırlattı yere.
"Atla " Binlerce kez tesekkur ettim içimden.
"Saol"
***
Yol boyunca tek kelime bile konusmamisti,nereye gidecegimi dahi sormamisti.
Merkeze gidecegimi tahmin etmişti bence,zeki çocuk.
Yeterince aksiyon yaşamıştım,sakinlesmem lazımdı . Cantamdan en sevdiğim çikolatayı çıkardım. Ne olur olmaz diye cantama almayı unutmamistim. Para,kıyafet,telefon... Hepsini boşver cikolatasiz napardim dışarda.
Küçük bir parça kırıp uzattim karsimdaki yabancıya
"Alır misin?" Yeterince sevimli olmaya çalışmıştım soruyu sorarken .
Cevap vermemişti. Tekrar sormak istedim . Adamı sıkmasana Sare ,yardım ettiğine pişman etme işte ,iç sesimi dinledim.
"Adın ne ?" Bir yerden başlamalıydik sonuçta. Cevap vermedi ama.
"Benimki Sare, Cok saol bu arada ,sen merkeze gidecegimi nerden tahmin ettin ? " Zaten torpido gözüne soyleniyorum ya ben ,sen niye alinasin ki?
"Baksana, pekte önemli değil aslında sur gitsin "
***
Yaklaşık yarım.saattir yoldaydik. Biraz sonra ozgurlugune kavusaksin kızım!!
"Baksana sana nasıl tesekkur edebilirim,fazla bir param yok ama yinede ..." Bir benzin istasyonunda durmuştuk.
"Nereye gidiyorsun? " Telefon çalmaya başladı ,cebinden çıkardığı telefonun ekranına baktı.
Cevaplamiyorsan sustur diye homurdandim.
"Sigaram bitti ,sen bekle burda" Kafami onaylar şekilde salladım.
Bir kaç dakika sonra merkezde olucaktik zaten,acele etmesine gerek bile yoktu. Arkama yaslandim,evden ve ondan uzak durmanin huzuruyla .
Basarmistim.
Bezinlikte bizden başka kimse yoktu. Adamın nerede kaldığını merak ediyordum. Dışarı çıktığımda ortalıkta kimsenin olmadığını gorunce ,içimde bir sıkıntı olustu.
"Heyy ,nerdesin ??Eğer işini hallettiysen gitsek diyorum!"
Arkamdaki cakmak sesini duyunca rahatladim ,gelmişti ya.
"S-sen "
"Özledin mi beni ?" Yo hayır bu kadar şeyden sonra ,bu olamazdı .Hayır ,kötü bi ruyaydi bu dimi . Ya da şaka ? KÖTÜ BİR ŞAKA!
"Şerefsiz!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korumam Bir Piç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin