Κεφάλαιο 1

123 5 0
                                    

Ξεκίνησα για το Μαϊάμι. Τα πόδια μου έτρεμαν. Το Meet&Greet ήταν σε λίγες ώρες και εγώ ακόμα δεν είχα φτάσει. Με έπιασε ταχυπαλμία. Η αδερφή μου με καθησύχασε.
-Θα προλάβεις Rea.
Είπε..
Αμ θα προλάβω; Τελευταία στιγμή.. Πίσω πίσω θα είμαι. Τίποτα. Τέλος όλα. Πάνε οι ελπίδες. Πάνε όλα.

[...]

Μετα απο αρκετή ώρα φτάσαμε. Αφήσαμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο και πήγαμε στον τόπο που γινόταν το meet&greet. Δεν έβλεπα κόσμο. Μόνο κάτι κοριτσάκια με απογοητευμενα πρόσωπα. Τα ρωτησα τι είχε γίνει.
Πάει τέρμα. Ακυρώθηκε. Τόσος κόπος, η υπομονή που έκανα. Μεταφέρθηκε για την επόμενη εβδομάδα. Ναι, μετά από όλα αυτά θα με ξαναφερουν; Α όχι. Διαβάσματα λενε. Έξοδα λενε. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και έκανα ένα μπάνιο. Θα μέναμε εκεί τη νύχτα. Είχε ένα παρτυ-χορό.
Χαχ, που να ήξερα..
Έβαλα το μαύρο κολλητό φόρεμα και τα superstar μου. Άφησα το μαλλί ίσιο και έβαλα άρωμα... έριξα μια τελευταία μάτια και κατέβηκα στην αίθουσα εκδηλώσεων, όπου γινόταν το πάρτυ. Έμεινα άφωνη. Δεν το περίμενα αυτό. Μαζεμένοι διάσημοι αλλά αυτός ξεχώριζε. Ναι ξεχώριζε.. ξεχώριζε το χαμόγελο του, τα μάτια του που έλαμπαν. Μου έριξε μια ματιά και συνέχισε την κουβέντα του με μια κοπέλα εκεί. Αμέσως εμφανίστηκε μπροστά μου ένας security. Ζήτησε ταυτότητα και την κάρτα δωματίου. Αφού του τα εδειξα με άφησε να μπω. Μου έριξε άλλη μια ματιά ενώ προχωρούσα προς αυτόν. Είχα ένα χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά. Έτρεξα αμέσως στην αγκαλιά του.
-Είσαι ο Dylan. Κατάφερα να σε δω. Επιτέλους. Δεν χάθηκε η ευκαιρία.
Είπα και χωθηκα πάλι στην αγκαλιά του.. ανταποκρίθηκε και αυτός και με φίλησε στο κεφάλι...

Dylan O'Brien Fanfiction(mar)Where stories live. Discover now