Κεφάλαιο 2

79 4 0
                                    

Αφού μπήκε η μουσική και όλοι άρχισαν να πίνουν και να χορεύουν όλα πήγαιναν τελεία. Μέχρι που ήπια λίγο παραπάνω και με χτύπησε αρκετά. Ο Dylan ήρθε και μου μίλησε. Άρχισα να κάνω διάφορες ασυναρτησίες και να λέω πραγματα που ενώ τα εννοούσα, δεν έπρεπε να τα πω.
Τον ένιωσα να με κοιτάει με ένα βλέμμα περίεργο. Η αδερφή μου του είπε πως αν θελει να με δει περισσοτερο να κάνει κάτι ώστε να μην με δει η μητέρα μου σε τέτοια κατάσταση. Μα γιατί να τον ενδιαφερει; Γιατί να θέλει να με δει;
-Rea εισαι καλα;
-Ννναιιι ελααα να χορεψουμεε. είπα ζαλισμένη και λιποθυμησα στα χέρια του.. με έπιασε σε στυλ νύφης και με πήγε στο δωμάτιο του. Ξάπλωσε δίπλα μου και μου χάιδεψε το κεφάλι.
-Να προσέχεις μικρούλα..
Είπε και εγώ εγνεψα χωρίς να έχω καταλάβει τι είχε πει.

[...]

*Dylan*
Το πρωί Αφού σηκώθηκα της έδωσα ένα φιλί στο κεφάλι. Αυτή η κοπελα είχε κάτι που με ενέπνεε, δεν ξέρω τι. Ίσως το ότι είναι όμορφη, ίσως η προσωπικότητα της. Δεν ξέρω. Έφτιαξα ένα καφέ και παρήγγειλα πρωινό για δύο άτομα. Άνοιξα την πόρτα του δωματιου και την χάζευα που κοιμοταν. Ηταν τοσο γλυκιά. Δεν πρέπει να ερωτευτώ όμως. Ο manager λέει πως δεν πρέπει. Αλλά δεν το ελέγχω. Αυτή η κοπελα είναι υπέροχη. Είναι αυτό που θα ήθελα. Μου δείχνει αγάπη. Όχι fan προς διάσημο. Μου δείχνει αγάπη γυναίκας προς άντρα. Ξέρεις. Ξύπνησε και αυτή. Με κοιτούσε σαστισμένη.. έριξα μια τελευταία μάτια και έκλεισα την πόρτα..

Dylan O'Brien Fanfiction(mar)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant