Capitolul 1

81 8 6
                                    

Cand totul pare magic si iubirea este la cote maxime , mereu , dar mereu se întâmpla ceva.Inca un film care ma dezamăgit , toată lumea imi spune "The notebook , cel mai bun film ever" ,dar nu si pentru mine .Nu sunt genul de persona care sa plângă la filme si așa voi fi mereu ,mai rece , poate toate sunt din cauza traumelor din trecut sau poate nu sunt eu creată pentru romantism. Nu cred in iubirea veșnica ,in bărbatul perfect sau in căsătoria din iubire . Totul pare a fi o poveste prea frumoasa pentru mine , eu cred in mine, in cariera mea si poate doar in prietenie ,încă nu am găsit persoana care sa ma dezamăgească in aceasta privința . Am doua cele mai bune prietene si ele au fost si vor fi mereu lângă mine . Chiar si atunci cand am îndurat certurile repetate ale parinților , chiar si atunci cand mama a fost bătuta continuu de el . Tatăl care astazi nu mai este si poate ca a facut un bine planetei ca a murit din prea mult alcool .
Cuprinsă in gânduri , aud soneria, oare cine reușește mereu sa apăra chiar in momentele in care vreau sa fiu si eu singura , doar eu si gândurile mele întunecate. Cu greu cobor din pat si ma îndrept spre usa, deschid si in fata apare un par brunet si un zâmbet enorm pe fata .
-Hey Alex ,unde iti ți telefonul?cred ca te-am sunat de 10 ori.
-Nu stiu , l-am lăsat in geanta cand am venit de la sediu ,iar după am văzut un film .
O vad cum intra in casa si se aseara pe canapeaua din living , abordând o fata serioasa.
-Super, asta faci mereu , gata cu monotonia asta, astazi mergem in club . Am vorbit deja cu Alice si o sa vina intr-o ora .
-O , nu cred , astazi vreau sa dorm am avut o zi lunga . O incompetenta a reușit sa strice rochia cea mai importantă pentru prezentarea de vineri , așa ca am concediat-o si acum trebuie sa caut pe altcineva in 2 zile .Nu am timp de prostiile tale.
-Nici nu ma gândesc , haide sa iti găsim o rochie , sa te facem frumoasa ca sa iti găsim un bărbat si sa te distrezi si tu odată .
-Nu, nu , nu si iar nu . Nu ma interesează bărbații ți-am mai apus asta.
Nu mai pot face nimic ,a reușit sa ma tragă in camera si sa imi distrugă toată garderoba , pe bune ce e in capul ei??O iubesc oricum , ea este una din prietenele mele ,Beatrice White, ne cunoaștem încă din liceu .Ea a fost cu mine atunci cand am intrat la liceu si uram pe toate lumea , ea era singura care a putut sa se apropie de mine .
Se tot agita prin camera mea , își alege o rochie albastru închis , care ii vine perfect .O privesc cum vine impunătoare spre mine si imi întinde o rochie neagră , scurta in fata cu o trena din dantela , cu un decolteu in forma de inima. Reușesc sa ma îmbrac cu ea , forțata evident, imi asortez o pereche de pantofi argintii , imi fac un make-up simplu dar impunător , conturându-mi ochii cu o urma ușoară de tuș , imi iau plicul si cred ca sunt gata.
Coboram din bloc , unde aerul serii din New Orleans este răcoros in acesta perioada a anului. Nu cred ca este aproape Noiembrie si eu nu mi-am terminat colecția de iarnă.Maine am să pun la punct detaliile si sper sa găsesc si o croitoreasa profesionistă.
-Haide Alex , am găsit taxiu.
-Acum vin .Ne urcam in spate,Beea ii transmite adresa șoferului si ma gândesc sa o intreb :I-a spune-mi ce ai mai facut cu Gaby?
Gaby este prietenul ei actul pot spune , la câți a avut nu sti niciodată cu cine e.
-Pai, aseara a fost in club cu prietenii lui si s-a îmbătat , a venit la mine si ne-am certat. Nu mai stiu ce sa mai fac cu el .
-Aaa si aceata este motivul de vrei tu sa mergem acum ?
-Da, recunosc sunt suparata.
-Uite cum sta treaba eu zic sa încetezi cu aventurile astea care nu sunt deloc bune pentru tine . Nu te merita , bărbații in general prin statutul lor sunt niște excroci.
-Tu nu ai avut niciun bărbat Alex, e logic sa gândești asta , dar uni sunt buni crede-mă.
-Gata cu discuția asta Beea.
Mașina oprește si o zăresc pe Alice cum urca in taxiu îmbrăcată intr-o pereche de blugi skinny si cu o bluza neagră cu buricul gol.
-Buna fetelor sunteți gata de distracție ???

Puritate & Păcat Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum