Capitolul 2

52 7 2
                                    

    Am coborât din taxi ,cu gândul ca va urma o noapte exploziva. Poate are dreptate Beatrice si ar trebui sa ma distrez puțin , nu cred ca strica o noapte , maine ma aștepta munca grea . Am o prezentare de moda , cu rochii de seara .Am uitat sa spun , sunt designer vestimentar la propria mea firma Davis's  Clothes. Am înființat-o acum 2 ani după terminarea facultății . Am muncit foarte mult de cand ma stiu, am facut totul singura ,mama ,nu avea timp niciodată pentru mine iar tata nu mai e in peisaj . Mama este o femeie care încă suferă din trecut , este trecută de 40 de ani , deși nu arată asta.Nici astazi nu am o legătura strânsă cu ea , de cand am terminat liceul am plecat de acasă si acum locuiesc singura . Este mai bine așa , sa fiu pe cont propriu si mai ales sa pot sa imi așez viața așa cum mi-o doresc .
    -Haide Alex , intrăm.O aud pe Alice,
    Cum intram un nor necacios de fum ma izbește de nu poti vedea la 2 metri . Uite de ce nu imi place in club si prefer sa stau in casa .Beea ma prins de mâna si ma trage printre oamnii care dansează , era sa cad in graba ei de a ajunge la bar .
    -Trei Shot-uri de tequila , te rog.
A spus Beea uitându-se la mine. De la bar un băiat sătean cu ochii albaștri ma privește intens , dar nu i-l bag in seama .Luăm paharele si le spun :
- Noroc fetelor , sa avem parte de o noapte furtunoasă.
Fetele mi se alătura si deodată ma simt trasa de mâna , Beea ma trage spre ringul de dans, încerc sa ma opun dar fără folos.Nu imi place sa dansez nu pentru ca nu stiu , doar ca nu imi place sa fiu privită . Alice începe sa danseze lasciv cu Beatrice , printre niște băieții care cu siguranța sunt incantați si vor mai mult .Eu incerc sa ma îndepărtez , cat ele sunt atrase de privirile masculine si ma îndrept către bar , poate cu puțin alcool ma voi distra si eu .
-Un Cuba Libre , te rog .Barmanul ma privește intens ,imi oferă băutura si ma întreaba.
-Presupun ca ai venit aici convinsă de prietenele tale  .
- Presupui bine.
Ma privește uimit , dar totuși zâmbește . La mine nu merg lucrurile astea ,oricât ar zâmbi un băiat pe mine nu ma atrage. Toți sunt bădărăni si se gândesc doar la ei si nevoile lor sexuale ,evident.
Ma uit in jur si vad tot feluri de oameni , unii dansează de parca mai au puțin si și-o trag pe mese , alții doar cu privirea dezbracă fetele si tot așa. Sunt scârbită de modul in care bărbații reușesc sa agate fetele , si cum le modelează după bunul lor plac . Mai beau trei pahare si deja încep sa simt o caldura interioară si simt nevoia sa dansez , ma îndrept către fete care se distrează si încep sa ma destind pe ritmul muzici.
    -In sfârșit ai apărut !ma întâmpina Alice plină de adrenalina .
    - Cred ca era timpul . Nu spun mai multe si încep sa dansez . Beatrice ma privește uimita dar se alătura si ea . Încep sa imi mișc șoldurile pe ritmul basului ,sa imi plimb msinile pe corp , imi las capul pe spate si încep sa fredonez melodia "Cheap thrills -Sia". Fac o piruieta si apoi ma las in jos lasciv si ma ridic încet dar provocator ,miscandu-mi tot corpul. Adrenalina ma cuprinde si fac niște mișcați de care nu credeam ca sunt capabilă .Atmosfera  se încinge , deja aud fluierături si strigăte  de susține, capul începe sa ma doară si simt cum totul începe să se miște in jurul meu.
Melodiile curg rând pe rând , si începe sa imi placa toată starea asta de bine ,sunt sigura ca maine voi regreta , dar acum nu mai contează altceva.
    Deodată simt cum doua maine ma prind de solduri si ceva tare se izbește de fundul meu , iar un corp solid se balansează in spatele meu. Ceva nu e bine , cand ma întorc , sa mi se facă rau . Un bărbat care abia se ținea pe picioare in zâmbește si imi șoptește :
    - Dansezi păpușa ?
    Enervată la culme , mai ales de apelativul folosit dar si de modul încurcat de a rosti cuvintele ma forțează mintal să ii dau o palma. Si asta si fac, obrazul lui devenind instantaneu roșu.
    -Dansează măta!
Nu imi sta in caracter sa vorbesc vulgar dar parca ma iscodit sa fac asta , nu ma pot abține cand vad asemenea specimene. Pe bune, m-a văzut o barbie de imi spune el păpușa ? Nu cred ca sa pus cu cine trebuia . Fata lui inspira nervozitate , sunt convinsă ca vroia sa spună ceva , dar numai apuc sa spun  nimic ca sunt trasa afara de prietenele mele .
    - Nu cred ca ai facut asta . Imi spune Alice râzând impreuna cu Beea.
    -O , ba da .Și fi sigura ca ii mai ziceam vrei doua dacă voi nu ma luați afara.
    -Vroia doar sa dansați .Imi spune Beea cu o fata de copil si pe un ton jucăuș .
    -Pai nu și-a găsit persoana potrivită.
    - Haideți acasă ,s-a terminat pe seara asta . Alice oprește taxiul asta si mergem la Alex in noaptea asta , nu o lasă singura așa nervoasa.
    Fi sigura ca sunt nervoasa , cum și-a permis să ma atingă , nu are niciun drept ca un necunoscut , si beat pe deasupra sa imi vorbească. Nu le mai spun nimic si ma las purtată de ele acasă , sper ca maine să fie mai bună.

Puritate & Păcat Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum