Capitolul 5

43 6 0
                                    

Ma trezesc brusc cand aud soneria .De ce nu se oprește?Cine imi distruge somnul ?Cobor din pat cu greu si ma îndrept spre ușă.Scarile mi se par înguste si reușesc într-un final să ajung la ușă. O deschid si o văd pe Beea cum intră fără să spună nimic.
-Bună si ți-e !Dormeam excelent să ști!
-Asta ai facut toată ziua ieri si presupun ca si azi-noapte .
-Si??Am vrut să mă odihnesc.Ii spun așezându-mă in pat.
-Sau te gândeai la Dl Amell?
Imi atrage atenția cand se uită cu ochii mari la mine.
-Nu e adevărat!
Sau poate da, dar nu am să ii spun .Nu vreau să mă streseze pe tema asta.Din cauza lui nu am putut sa dorm sau să fac ceva.Toata ziua de sâmbăta am petrecut-o in pat ,uitându-mă la filme .Actiune evident , nu imi plac filmele de dragoste din doua motive. Unu , sunt prea siropoase si doi finalul este același , unul fericit in care cei doi ramân impreuna pana la adânci batrâneți .Prostii.Nu exista așa ceva.
-Alex ai auzit ce am spus??
-Daaa.
De unde nu am ascultat-o deloc.
-Atunci spune-mi ce am zis ? Isi pune mainile in sân si se uită la mine .
-Fie,spune ce ai zis?
O intreb învinsa nu avea rost sa o mint si sa ne certam .
-Te duci in baie , faci un duș si eu iti pregătesc niște haine să mergem in mall . Vreau sa ma plimb prin magazine.
-Ooo nu din nou , am facut asta săptămana trecută .
-Corect , dar acum vor fi haine noi si chiar am nevoie .Vine Craciunul si nu am cu ce să ma îmbrac.
Mereu ea nu are cu ce să se îmbrace . Aceiasi problema mereu. Imi flutur mâna in fata ei si ma îndrept spre baie.Urasc cumpărăturile , să ma plimb prin magazine nu este genul meu .Prefer sa stau in fata laptop-ului si sa comand .Dar asta este ea, prietena mea cea buna si o cam iubesc .Poate o sa imi prindă bine puțin aer , intru in duș si închid ochii .
Singurul lucru care imi apare in gând sunt ochii lui, albaștrii , doua puncte colorate în întuneric.E ceva greșit ,de ce ma tot gândesc la asta?
O aud pe Beea cum ma striga si ma opresc din gândit .Ies din duș si ma îmbrac cu o pereche de jeans ,un tricou alb mulat , ghetuțele cu toc si geaca de piele scurta.
Ajungem in parcare si urcam in mașina mea, deja imi era dor de condus.
Am urcat in mașina si am pornit muzica , piesa Rihannei 'Work' răsuna la radio .Am dat volumul la maxim si am început sa cântam .Beea imi zâmbea si parca adrenalina curgea prin vene , iubesc viteza .Nu mi-a fost frica niciodată de accidente , am carnetul de 5 ani si nu am niciun incident .
In magazine este o agitație teribila , toată lumea alerga dupa cumpăraturi .
-Alex hai la etaj , vreau sa imi caut un cardigan si cizme .
-Ok .
Dupa aproximativ 4 ore de verificat in fiecare magazin, am reușit sa imi cumpăr un palton negru , 2 perechi de pantaloni eleganți pentru munca , o cămașă crem si o pereche de botine negre.Beea și-a luat aproape tot magazinul , nu înțeleg ce poate sa facă cu atâtea haine .In drum spre mașina ,stomacul meu deja protesta , asta însemna ca imi e foame , este ora 5 si eu încă nu am mâncat nimic.
-Beea, hai la un restaurant sa mâncam , ce zici?
-Sigur , mergem in centru ? Am auzit ca s-a deschis unul recent si încă nu am avut ocazia sa ajung . Mergem?
-Da, nu contează unde , spune-mi adresa.
Parchez mașina in fata , si trebuie sa recunosc ca este foarte elegant . Nu am o ținuta adecvată ,dar nu ma mai gândesc la asta cand stomacul meu cere mâncare.
-Woow, este foarte...
-Fițos , pot spune .
-Da , Alex cred ca ai dreptate .Hai sa intram.
Ma prinde de mâna si ma trage înăuntru .Pereții intr-o noanța de crem deschis , cu tablouri clasice iar mesele erau frumos așezate in separeuri .Mergem in partea din spate ,cand imi aud numele strigat.
-Alexandra Davis, ce onoare sa vă întâlnesc in acest mediu .
-Dl Black este o plăcere sa va revăd.
-A-ți venit să vă luați cina??
-Da , impreuna cu Beatrice .Ii arătat in colțul unde este Beea si ea ne face cu mâna zâmbind .
-Ar fi o încântare sa acceptați sa luați masa impreuna cu mine si Robert .
Sunt puțin indecisa , as accepta sa merg dar nu stiu cine este Robert. Nu as vrea sa fac o impresie greșita din pricina vestimentației .Dl Black este îmbrăcat la costum , si asta imi spune ca nu sunt chiar in locul potrivit .
-Nu vreau să va deranjez .
-Nu este nicio problema , insist .
-Ok.
Ii fac semn lui Beatrice si îl urmam pe Dl Black.Cred ca voi face o criza de nervi , la masa nimeni altul decât bărbatul care nu ma lăsat sa dorm doua nopți la rând .Cum de nu mi-am dat seama ca era el ??? Robert Amell .Numele lui nu l-am reținut atunci eram captivată doar de ochii lui , Beeatrice ma privește zâmbind parca spunându-mi "O sa ne distram de minune " . Cand ajungem lângă masa Robert isi ridica privirea din telefon si se uita fix in ochii mei .Este îmbrăcat cu o pereche de jeans albaștri si o cămașă albă descheiată la primi doi nasturi .
-Buna seara Doamna Davis ,ma bucur sa va revăd .Spune ridicându-se de pe scaun mimând o plecăciune in fata mea.
-De asemenea , Domnule Amell .
-Te rog spune-mi Robert .
-Desigur Robert .
-Poftim Alexandra ,poti sta lângă mine.
-Multumesc.
Ne așezăm toti la masa si chelnerul aduce meniurile .Ma uit si efectiv nu stiu ce sa aleg .Ma simt privită din toate părțile si asta ma agită , parca nu stau comod .Imi întorc capul in dreapta si îl vad pe Robert cum mă studiază cu nerușinare .Nu are altceva mai bun de facut decât sa se uite la mine? Cand ma vede întoarce brusc capul fiind interesat de meniu . Ce arogant .Pana la urma ma decid sa servesc un steck de vaca ,black angus cu crusta de parmezan o porție de
cartof copt cu crema de branza și un
Mixt de salata. Chelnerul ne i-a comanda oferindu-ne băuturi , am optat pentru un vin alb , poate așa ma voi destinde puțin.
-Alex spune-ne cum ai reușit sa iti creezi propria afacere ? Ma întreaba Robert zâmbind .
De unde atat înteres pentru munca mea? Ma decid totuși sa ii răspund , toti cei de la masa așteptau răspunsul , nu doar el ,deci pot sa spun ca ma adresez lor nu neaparat lui.
-Am inceput totul de la o pereche de jeans , care a fost un șoc total inițial , dar pe parcurs lumea a inceput sa cumpere ,sa fie interesați de creația mea si ușor ușor am creat alte modele .Am avansat la topuri , bluze , fuste si astfel am ajuns unde sunt.
Părea uimit de ceea ce spun , nu ma credea in stare sa pot face pe cont propriu . Si asta ma bucura pentru ca sunt independentă din toate punctele de vedere .
-Ma bucur foarte mult , sper sa ai succes in continuare .
-Multumesc , dar tu cu ce te ocupi ?
Dintr-o data vroiam sa aflu ce face , câți ani are , de unde e si cat mai multe lucruri posibil .
-Am o firma de imobiliare aici in New Orleans , dar si in alte orașe .Afacerea am preluat-o din familie si sunt mulțumit de tot ce fac.
-Desigur .Spun iritată , postura lui si felul cum sta pe scaun arată superioritate si asta ma enervează teribil.
-Desigur ce ? imi raspunde încruntat .
-Desigur ca esti mulțumit ai primit totul pe tava de la părinții care probabil s-au zbătut sa construiască ce poate tu astazi vei destramă .
I-am spus exact ce gândesc , deși pare suprins ,zâmbetul lui constând in ridicarea forțata a pomeților .O vad pe Beea cum vorbește cu Dl Black , deși încearcă sa ascundă ca nu au auzit , începând o discuție între cei doi.
-Te înșeli in privința mea Alexandra . Am muncit de cand am firma , am
extins-o si mai mult de atat si am evoluat in vânzări . Nu ai niciun drept sa ma critici daca nu ma cunosti .
-Asta mi-ai dat de inteles . Esti un arogant care daca maine firma ar cădea te vei duce dupa ea .Nu ai sti sa gestionezi problema si sa începi de la zero cu o alta investiție.
-Daca tu nu ai avut totul aranjat , asta nu înseamnă ca ma poti judeca .Fi serioasă , doar priveste-ma puțin , sunt un bărbat bine , am afacerea mea ,pot avea orice femeie vreau cand vreau , cine nu și-ar dorii sa iasă cu Dl Amell?? .   Spune-mi tu , nu sunt eu genul oricărei femei? Imi spune zâmbind foarte mult , ridicând paharul spre buze, luând o gura de vin .
Omul asta e dus cu capul , dupa ce ca e un papă lapte care nu a fost in stare sa isi creeze propria lui afacere acum se lauda si cu  " frumusetea  lui " . Ce narcisist , arogant , nesuferit si ipocrit pe deasupra , singurele calități care il reprezintă .Auzi poate avea orice femeie si de ce dracului mai sta aici ?Sa se ducă sa și-o tragă cu cine vrea , nu la obligat nimeni sa stea aici .Dar poate trebuie sa recunosc ca ma zăpăcește , intr-o secunda ma umple de nervi si in cealalata sunt suparata pe el .De ce ? Poate ca ma deranjat cand a zis ca poate avea orice femeie .M-am simțit insultata ca si cum eu nu as fi de-ajuns pentru el ,sau poate nu il interesează una singura si prefera sa le schimbe mereu .Off ce arogant e !Ma gândesc ce as putea sa ii răspund si ma limitez la :
    -Nu esti genul meu ,Robert .
Fata lui arată de milioane , as vrea sa rad  dar ma abțin , s-a încordat , isi trece mâna prin par , un gest care  il trădează  . Incearca sa ascundă ca este nervos si totuși pare surprins de reacția mea . Clar nu o sa ii cad in plasa .
    -Nu prea cred Alex , ai sa vezi de ce sunt in stare , garantat .Imi spune relaxat  si oarecum bine dispus .
Omul asta are o problema de comportament , acum e nervos , acum e relaxat si dupa începe sa râdă , nu il pot înțelege deloc ,si ce a vrut sa zică cu " ai sa vezi de ce sunt in stare " ????
Eu nu o sa il las sa se joace cu mine si mintea mea , poate încerca la restul femeilor proaste care vor doar sex .Ce poate sa imi facă , daca eu il resping el nu are cum sa încerce nimic cu mine , eu nu am sa ma culc cu el sub nicio forma . Trebuia sa ma prind de la inceput ca singurele. lui intenții au fost sa se dea pe lângă mine ca sa cad la el in pat .Ce coincidenta am si eu propriul meu pat ,in care pot cădea singura , nu am sa ma duc in al lui. Dar si afirmația de la sfârșit ma tulbura "garantat" , a spus-o sub forma de promisiune , dar cred ca mai mult a făcut-o pentru el , o promisiune a lui fata de mine .
    -Cum spui tu ,Robert.
Ii spun indiferenta , începând sa mănânc mâncarea in liniște si încercând sa ma concentrez pe ce fac cu furculița si cuțitul .Desi mi-aș dorii sa ii bag furculița in mâna ceva ma retine .A , sigur , imi e mila de el ca  il pot  răni . Asta e un lucru bun , însemna ca am suflet si ma gândesc si la porcii din jur . Bravo Alexandra , ai reușit sa înveți ceva din toții ani in care ai suferit dupa persoanele din jur care te-au rănit , care te-au batjocorit si cărora nu le-a pasat probabil de tine.Sunt mândra de tine ca poti avea inima si pentru specimenele din jur.
    Cina decurge in totala liniște ,mâncarea a fost extraordinara , Cand a venit nota de plata , Dl Amell a fost cel care a insistat sa plătească . A încercat sa imi tragă scaunul si sa ma ajute sa îmbrac geaca, dar l-am oprit la timp înainte sa ma atingă .
    -Alexandra as vrea sa te conduc acasă , sa ma pot asigura ca ajungi in siguranța .Seara sunt tot felul de oameni fără scrupule ,nu as vrea sa fi ranita. Cumva încerca sa ma convingă sa urc in aceiași mașina cu el si sa imi las prietena aici , nici gând .
Ce interes  are el pentru mine , dintr-o data vrea sa ma protejeze? Nu cred, sunt mai mult ca sigura ca urmărește ceva si tocmai de asta nu ma voi duce.
   -Sunt cu mașina , multumesc !Mergem Beea ???La revedere Dl Black mi-a facut o deosebita placere sa luam cina impreuna .Va urez o noapte excelenta !
Ma întorc si pornesc spre mașina .Beatrice ma urmărește si nu spune nimic , ciudat , nu ii sta in fine sa nu comentează . Portarul imi aduce mașina si in momentul in care am urcat in automobil a inceput infernul.
    -Cum ai putut sa il refuzi???Tu nu ai vazut ca el vroia neaparat sa merge cu tine ???In sfârșit e cineva interesat de tine si tu distrugi totul ? Toată seara s-a uitat la tine si ți-a urmărit fiecare mișcare . Ii place de tine si tu  ,tu ....Of ce ma poti everva.
Nu ii răspund si conduc linistita ,nu trebuie sa imi bat capul cu ea sau cu el . Nu am nicio obligație fata de nimeni sa dau explicații la ce fac . Stiu ca Beea este prietena mea si ca imi vrea binele , dar vreau sa ma înțeleagă așa cum sunt . Nu sunt eu pentru relații si așa va rămâne .Nu am nevoie de un arogant sa imi dicteze viața si inima .Nu ma interesează acest mascul si așa va fi .



-------------------------------------------------
Ma scuzați pentru intârziere .O sa incerc sa postez mai repede . Va iubesc si multumesc pentru vizualizari înseamnă mult pentru mine .
Va pup .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Puritate & Păcat Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum