Karakter tanıtımı

19 1 1
                                    

Duru: Annem 3 sene önce vefat etmişti.Onun ölümü tüm hayatımı yerle bir etmişti.Babam ise benimle pek ilgilenmeyen biriydi 4.sınıf bir lise öğrencisiydim.Babam ne kadar ısrar etsede o okulda okumayacaktım bir kolejimiz vardı babamın 3 senedir yalvardığı ama benim istemedigim bir okul.Ama gitmek zorundaydım şuanki okulumda sürekli kavga ettigim icin atılmıştım. Okulumuzun adı 'Keskin Koleji' yani soyadım,ama pekte umrumda değildi
Berkay: Annem ve babamla fazla bagım oldugu söylenemez, babam beni toplantı ortasında hak etmedigim halde dövmüştü ve haklı oldugumu ogrendiginden beri eve dönmem için yalvarıyor.Abimin evinde kalıyorum şuanlık annemle ara sıra görüşüyoruz.Ailem izmirde abim ve ben İstanbul'da kalıyoruz. Burada 'Keskin Kolejinde' okuyorum yani yeni kayıt olucam.

Selin:Durunun en iyi arkadaşıyım.Samimiyetsiz insanlardan hoşlanmam.Ailem Durunun ailesini 12 senedir tanıyor ve bizimde duruyla arkadaşlıgımız o andan itibaren başlıyor.Duru annesini çok severdi ama annesi öldügunden beri tuhaf davranmaya başladı.Babasıyla araları pek iyi degil.

Kaan:Muratın en iyi arkadaşıyım kızlarla aram pek iyi değildir lanet olsun ki her seferinde ortamı bok edip kızları kendimden kaçıriyorum ama bu sene umarim böyle olmaz. Neşeli biriyimdir herkesle kolayca arkadaş olurum ama hiçbir şekilde kimseye güvenmem Murat hariç.

Melih: Kaan'ın abisiyim. Genelde herkese karşı soguk biriyim .Ama Kaan benim icin cok farkli Kaana çok düskunum haliyle oda bana çok düşkün kavga eden kardeşlerden degildik. Küçuklugumuzden beri iyi anlaşırdık. Ben üniversiteye gidiyorum 2.sınıfım Kaanla aramizda pek çok yaş farkı yok.

Kesik RuhluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin