Okulun ilk günü

21 1 0
                                    

Evet uyanmıştım ve bugün lanet olası okula gitmek zorundaydım... Aslında kendi okulumu seviyordum ama sürekli kavga ettiğim için okuldan atılmıştım. Okullar açılalı bir hafta olmuştu müdüre ne kadar yalvarsamda kovuldum işte. Babamın kolejine gitmek zorundaydım daha önce bir çok kez bana yalvarmıştı ama ben gitmek istememiştim,bu sefer beni dinleyecegini sanmiyordum ve öyle olduda."bir kez daha söylemem duru kalk ve hazırlan okula geliceksin bugün inat etme benimle." Off babam işte her türlü gideceğim için pes edip yatağımdan kalkmıştım."tamam hazırlanıcam odamdan çıkarmısın?" "Seni seviyorum kızım" kapıyı kapattıktan sonra yatagımdan kalkıp banyoya girdim. Bu aralar babam benimle ilgilenmeye başlamıştı, eskiden olsa sevinirdim galiba ama şuan bana nasıl davrandığı umrumda değildi. Annem öldükten sonra çok değiştigimi fark ettim. Önceden hep gülen ve her yerde espiri yapan biriydim Selinle girmedigimiz mağza kalmazdı. Ama annem öldükten sonra sadece siyah rengi sevdim rüyalar gitti ve yerine kabuslar geldi...

Evden cıktık babama dolanarak gidicem demiştim hava çok güzeldi arabayla gelmek yerine metrobüse kadar yürüyüp metrobüsle gitmek istedim. Tuhaf bakışlar attıktan sonra izin vermisti.

Metrobüse bindiğimde ögrenci doluydu haraket ettiginde düsücek gibi oldum cunku bir yerden desten almadan mal gibi dikiliyordum. Bir el belimi kavradi korkuyla arkama bakarken benim yaslarimda bir erkek oldugunu fark ettim . "Biraz daha dikkatli olasan her seferinde biri seni tutmaz." Ukalaca konusurken suratina bakiyordum birden kendime gelip belimdeki elinden kurtuldum. "Hergun bindigim bisey degil gerek kalmaz zaten." Dedim hafif sinirli bir sekilde. "Sen yinede dikkatli ol ufaklik." Bana ufaklikmi dedi? Hadi ama bu egoda neydi böyle. Sinirlerimi bozarken hafif kaşlarimi çatıp "ufaklik derken? 18 yaşındayım ben sensin ufaklık." Anlamadim ya ben tam 3 senedir kimsenin yuzune bakmazken bu cocukla deli gibi didişiyordum. Acaba eski benligime gerimi donuyordum? Dudagini kivirip guldu "herneyse" diyip gidecektiki arkasini donmesiyle bana dogru dusmesi bir oldu. Metrobus kalabalikti ve ona carpan kisi yuzunden sirti bana donuk bir sekilde dustu ama sirtindan tuttum . Destek aldigim diregi daha sıkı tutup kalkmasina yardimci oldum hayvan cok agirdi. Kalktigimda gülerek kulagina fısıldadım. "Belkide dikkat etmesi gerek kisi sadece ben degilimdir" sinirlendigini fark edebiliyordum kaşlarini catti ve arkasini döndü.

Okulun kapısından girdim ve bir cok gözün bana baktıgini gordum. Kaan kosarak yanima geldi ve bana sımsıki sarildi. Bisey demedim kaan benim cocukluk arkadasimdi. Kafasini hafif cektiginde "nerelerdesin sen Duru nasıl ozledim biliyomusun? Telefonlarima bakmadin mesajlarima cevap vermedin." Hakliydi ama annemin olumunden sonra dedigim gibi cok degismistim . "Özür dilerim,biliyorsun iyi degildim. Bende seni cok ozledim" diyerek ona sarıldım . Arkadan gelen birine "Oo kardeşim hoşgeldinn sonunda kaydini alabildin" arkami dondum hafif kaşlarim catildi "sen metrobusteki ukala cocuk degilmisin?" "Sen otobusteki o ufaklik degilmisin?" Kaan araya girdi "siz tanisiyomusunuz?" Sırıttı "hayır ufaklik metrobuste duserken onu ben kurtarmistim." Hafif gulerek "seni tutmasam suan hastanede olurdun." Kaan saskinlikla bizi izlerken "metrobuste ne isiniz vardi?" Ikimizde ayni anda "hava cok guzeldi" dedik bu durumdan sıkılmaya baslamistim göz devirerek "ben sınıfa cikiyorum" dedim ve arkami donerek ilerledim. Kapıdan girdigimde birde ne goreyim Selin en iyi arkadasim yerde bir kizi patakliyor ve arkasindan bi kiz tam selinin sacindan tutacakken çantami yana atip kizin ustune atladim once kolundan tutup kendime cevirdim ve yumrugu suratina bastim. Tamam biraz kizca degildi ama oturup sac bas giricek kiz tiplerinden degildim. Yumrugu atmamla kizin burnunu tutmasi bir oldu tam karnina tekme aticaktimki arkadan birinin beni tuttugunu fark ettim. "Tamam kizim dur artik" kaana ters ters bakmamla ne demeye calistigimi anladi ve beni birakti. Bu sirada hocalar gelmisti tabi selini sacini tuttugu kizdan ayirdi ve beni tutup babamin yanina goturduler yani okul müdürünun .

"Duru ben sana kaç kere kavga etmiceksin dedim. Daha bugun geldin kizim oncei okulundan neden atildin??" Sinirliydi bisey demedim ve yanima dondum ah! evet bir bu eksikti bay egoda burdaydi metrobusteki cocuk. Babami sesini duydugumda ona bakmayi kesip oraya dondum "hadi Duruyu biliyoruz peki sen Selin??" "Cok ozur dilerim ama hak ettiler." Babam ikimizede bakip "bu seferlik affediyorum bir daha boyle bir seyle karsima gelmeyin. Simdi sinifiniza gidebilirsiniz." Selinle dudaklarimizi kivirip odadan ciktik. Selin bana bakip "ilk gununden beni kurtardin demek" dedi ve gulumsedi. "Tabi." Dedim sesimde hafif ozlem vardi . "Gel buraya" sarildik ve sinifa girdik ben ayakta bekledim selin yerine oturdu. "Yeni ogrencimisin?" Dedi evet "Duru.." dedim ve devamini getirmeme izin vermeden "müdürün kızı??" "Evet" dedim hafif gulumseyerek "bos bir yer bulup oturabilirsin." Arkada bir sira bostu ben oraya gectim. Ardindan sinifa bay ego girince sasirdim bu salakla ayni siniftamiydik yani?? Hoca ona bakarak "sendemi yenisin" dedi "evet" kisa bir cevapti ifadesiz suratiyla hocaya bakiyordu hoca arka sirayi yani benim oturdugum sirayi isaret ederek "oraya oturabilirsin suanlik tek bos yer." Gercekten oyleydi off bu salakla oturucaktim. "Kendini bize tanitirmisin?" Bay ego ayaga kalkip " adim Berkay onceki okulumdan kavga ettigim icin atildim." Vayy adinin berkay oldugunu ogrendigim cocukla ayni ortak yonumuz vardi okuldan kavga ettigimiz icin atilmistik. Hoca ikimizede bakarak " duru ve sen umarim bu okulda boyle birsey yapip atilmazsiniz." Güldüm ve "sizce okuldan atilirmiyim" dedim hocaya bakip gulerek.





Merhabaa umarım kitabimi begenmişsinizdir. Biraz acemi oldugum icin hatalarim varsa ozur dilerim :)) :*

Kesik RuhluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin