SEZONUL 1 / Episodul 1 / Pilot : LUNA EMINOVICI

331 15 12
                                    


Victor Cuza, unul dintre cei mai bogati oameni din Bucuresti, este in culmea fericirii pentru ca in sfarsit sotia lui da nastere unui copil si astfel, in familia lor este sarbatoare mare. Sotia era convinsa ca va aduce pe lume un singur copil, si anume un baiat. Cand i-a venit femeii sorocul, sotii Cuza erau in vizita la nasii lor in Campina. Asa ca, s-au dus la "Maternitatea Campina" pentru ca nasterea copilului sa aiba loc imediat. Aici, medicii au constatat ca femeia are gemeni. A nascut-o pe Sorana seara, dar soarele inca era pe cer. De acolo si numele Sorana, care inseamna Soare. Insa la urmatorul bebelus au aparut complicatiile. Asa ca, sotia lui Victor Cuza a fost urcata in ambulanta si dusa la Spitalul MedLife de Urgenta din Bucuresti, la 100 de kilometri distanta. Aici, prin cezariana, a venit pe lume cel de-al doilea copil, pe nume Luna. Ea nu a iesit la fel ca sora sa, nu era atat de frumoasa si nu avea nici pielea ca a unui bebelus ci zbarcita, ca a unui om batran. Si pentru ca Lunei i-a dat nastere cand deja se intunecase afara, si luna isi facuse aparitia, au botezat-o Luna. Barbatul, vazand diferenta prea mare dintre cele doua fetite, a decis sa o trimita pe Luna cat mai departe. A trimis unul dintre angajatii lui sa o duca pe Luna la mii de km distanta, intr-un sat. Angajatul a lasat-o pe prispa unei case saracacioase cu un biletel scris : "Numele fetitei este Luna". Si a plecat.

In casa de la tara, mai exact in comuna Rusetu, locuiau doi oameni in varsta de 40-45 de ani, cam asa.

Femeia : Doamne Dumnezeule, ce avem noi aici? Un copil? Dar cine te-a parasit, maica?...(vazand mai bine copilul) Dooamne, dar ce copil urat.

Barbatul (uitandu-se si el) : O da, cam urat pentru un bebelus...zici ca are 80 de ani.

Femeia : Ia sa vedem...e fetita. Pe bilet scrie ca o cheama Luna. Ce sa facem? Sa mergem la politie?

Barbatul: Daca Dumnezeu a lasat-o la noi la usa, eu zic sa o pastram...asa cum este ea, urata, batrana....avem grija de un suflet de om. Suntem singuri, ai nostri sunt plecati prin tari straine...e bine sa avem pe cineva aici.

Femeia : Si eu zic la fel. Care or fi nenorocitii sau nenorocita care te-a lasat?....Dooamne, asa oameni nu am mai vazut. Sa iti lasi tu copilul...?

Chiar daca Luna s-a nascut urata, pe zi ce trecea, se facea tot mai frumoasa. Asa si Sorana, la fel de frumoasa. Semanau leit din punct de vedere fizic dar la caracter erau total diferite. A trecut timpul destul de usor si acum fetele sunt in floarea varstei. La cei 22 de ani, gemenele isi traiesc viata asa cum cred ele ca e mai bine. Sunt doua brunete, cu ochi caprui patrunzatori si privirea ferma, buze tuguiate si nas carn, fiecare cu o inaltime de aproximativ 170 cm. Fiecare cu propriul stil din punct de vedere estetic. Luna isi lasa parul drept, intins pe spate sau de cele mai multe ori prins in "coada calului" si se imbraca modest: un tricou, maiou stramt, in general culori simple, si blugi sau fuste pana la genunchi. Nu e adepta machiajului, tine prea mult la tenul sau si considera ca naturaletea este mult mai placuta ochiului. Ii place natura si vrea sa fie una cu natura. Luna, fiind crescuta intr-un mediu sarac, stie ce inseamna munca, cum se castiga painea din greu. In schimb Sorana, crescand intr-o familie bogata, este tot timpul rasfatata de tatal ei cu toate cele. Tatal Soranei, Victor Cuza, detinea una dintre cele mai mari firme de constructii din tara, "Cuza SRL", si ii cumparase Soranei cele mai scumpe bijuterii, haine, masini si fel si fel de excursii. Ea este total opusa Lunei, isi face de obicei parul bucle, cat mai carliontate, se imbraca destul de extravagant si isi pune in evidenta formele cu haine cat mai provocatoare. De la fuste scurte, la decolteuri adanci. Se machiaza strident si isi rujeaza buzele cu cele mai aprinse culori. Desi se imbraca in general pentru a atrage atentia barbatilor, atunci cand o face, o face cu bun gust. Se pare ca pe drumul pe care o luase Sorana nu era unul atat de fericit. Parea a fi fericita, dar ea nu simtea acest lucru. Nu a muncit niciodata dar, tatal ei i-a oferit bani pentru a fi patroana unui salon de frumusete, cu numele " Sorana Cuza". Angajatii faceau pentru ea totul. Din pacate, Soranei ii placeau foarte mult drogurile, si pentru ca era de o frumusete rara se culca cu orice baiat ii placea, deoarece putea sa ii aiba pe toti oricum, oriunde si oricand. Prietenele sale erau de aceasi teapa cu ea, se distrau numai in cluburi, beau si petreceau cu cele mai scumpe droguri : cocaina si cea mai buna iarba. Fiind o fata de bani gata, avea prieteni bogati dar tot nu se simtea fericita. Stia ca toti baietii o vor doar pentru bani si nu pentru frumusetea si sufletul ei. Ii placea atat de mult luxul si era obisnuita cu el incat, alerga tot dupa barbati cu bani, nu conta daca era un unul mai in varsta ca ea sau mai urat. Bineinteles, parintii Soranei nu stiau exact ce fel de fata au la usa.

LUNA SI SORANAWhere stories live. Discover now