Sorana agitata se duseaza, se machiaza isi pune pe ea o rochie foarte sexi, intre timp Syed isi ruleaza un joint foarte calm.
Sorana: Ce faci, Syed? De ce iti rulezi acum un joint?
Syed: Dar tu de ce te-ai imbracat asa sexi? Si de ce esti asa agitata?
Sorana: Cum adica , de ce? Mi-au venit rudele, verisori, unchi, matusa...Nu pot iesi oricum afara. Hai, pune mana si imbraca-te. Aranjeaza-te. Coboram indata. Lasa joint-ul cand iti spun.
Coborand jos in living room:
Sorana : Oo, bine ati venit. Matusa, unchiule (ii pupa pe obraz). Nina, ce surpriza (prefacuta)
Nina ( bruneta, ochii albastri, varsta 32 de ani, pe cat de plinuta este, pe atat de ingamfata) : Buna Sorana, si pentru mine este o surpriza sa ma aflu aici. ( Se pupa pe obraz dar nu se ating).
Mama Ninei: Nici nu a vrut sa vina. I-am zis ca trebuie sa vina la petrecerea verisoarei ei. Stiu ca nu prea v-ati inteles voi doua de mici, dar acum sunteti mari si trebuie sa incercati sa va cunoasteti mai bine.
Tatal Ninei : Sorana, Victor unde este, Maria?
Sorana : Nu stiu de mama, dar tata este la Cluj. Probabil o sa vina in seara aceasta, din moment ce o sa fie petrecerea de 5 ani de cand este infiintat "Sorana Cuza".
Nina: Unde este camera mea?
Sorana : Aaa..dar Marian? El nu a venit?
Marian (intrand pe usa) : Verisoara mea preeeeferata.
Sorana (sare in bratele lui) : Maaariaaan. Ce dor mi-a fost de tine. (il pupa si stau imbratisati asa cateva momente in ciuda celor prezenti care pareau putin deranjati de apropierea celor doi)
Syed din varful scarilor scoate un zgomot din gat, ca sa isi faca simtita prezenta. Toti il privesc, Nina vazandu-l incepe sa se faca mai comoda, Marian ramane un pic blocat.
Marian ( brunet, ochi caprui, fratele mai mic al Ninei, 30 de ani, bine facut la corp, se imbraca doar la costum si este se considera un sex symbol) : El cine este?
Sorana : Hmm..dragii mei, el este Syed, iubitul meu.
Nina si Marian : Iubit?
Nina (De cand are asta iubit? Si tanar? Sunt curioasa daca are bani. Oare ce o sa zica Tony Tailor despre asta?)
Sorana : Da, Syed...apropie-te. Syed, ei sunt verisorii mei: Nina, Marian ...matusa mea, Mioara si unchiul meu, Costel.
Syed : Imi pare bine sa va cunosc. Dar luati loc, simti-va ca acasa. Sa va ajut cu bagajele?
Sorana (stanjenita de amabilitatea lui Syed) : Iubi, de asta se va ocupa menajera noastra. Lili...Liliaaana. Vino draga si du bagajele astea sus. (catre matusa si unchiul sau) : O puteti urma pe Liliana sa va instalati.
Mioara : Bine draga, sa ma anunti cand Maria este acasa.
Sorana: Da, cum sa nu (catre Nina si Marian) Doriti ceva de baut?
Nina: Da, o cafea as bea.
Sorana: Bine, tu Marian?
Marian: La fel.
Sorana : Lili...oof, Liliana ....mai bine sa o asteptam pe Lili sa puna ea de o cafea.
Marian: Dar nu vrei sa mergem sa ne punem singuri? Hai la bucatarie
Nina: Eu nu vin. Duceti-va voi(catre Syed) : Syed, Syed ai spus ca te numesti, nu?
Syed: Da.
Nina: Imi poti tine companie, daca vrei, cat timp se duc ei sa puna de o cafea.
YOU ARE READING
LUNA SI SORANA
Romance"Luna si Sorana" este o telenovela cu iz romanesc, o poveste cu toate trairile omenesti : de la rataciri, slabiciuni, secrete, greseli, alegeri, pierderi si deziluzii. Povestea a doua surori gemene, total diferite, una crescuta la tara, cealalalta l...