Episodul 5 : ÎNTÂLNIREA

85 6 2
                                    


Syed : My baby vrei sa...

Tony : No, she doesn't.

Sorana (spunand apasat) : Ce dracu inseamna asta? (se ridica de pe scaun si se apropie de Tony, vrand sa il mangaie pe fata) : My baby, ce faci aici? (catre Nina) Cu asta?

Tony : No , no...you tell me. Ce se intampla aici? Cine este el?

Sorana (agitata, incurcata) : Aaa, Tony...el este ..Syed...

Tony: Tony? Pana acum imi spuneai baby...raspunde-mi, ce se intampla aici?

Sorana: Jucam teatru...da. Asta facem. Nu ti-am povestit, dar ma pregatesc sa dau la treatru. Aaa...Syed, este unul dintre ...viitorii mei colegi...da....

Irina (sare in aparerea Soranei) : No, domnule Tony...

Tony: Yes or No?

Sorana: Aaa..Irina ( incurcata) : Asa vorbeste ea, incepe toate propozitiile cu "No"...dar , este adevarat ce spun. Prietenele mele pot confirma asta, Syed...spune-i te rog domnului, ce piesa jucam?

Syed (ca de obicei, luandu-si zambetul cel fals dar fermecator) : Yes, domnule Tony....asta faceam, repetam pentru o piesa de teatru.

Nina (rade cu pofta, atingandu-l cu mainile pe umarul lui Tony) : Asteptam sa vad asta. Ti-am zis Tony ca sigur va incepe sa spuna o aberatie. Si bineinteles, (spune apasat) ca iubitul ei nu ar avea de ce sa nu stie despre aceasta relatie. Cat despre prietenele ei, e normal sa ii ia aparerea.

Sorana: Minte. Tony, ai de gand sa o crezi pe asta, in loc sa ma crezi pe mine...pe mine, iubita ta.

Tony : I don't like cand sunt luat de prost, si asta o stii foarte bine. Nu cred ca se fac repetitii la ora 12 noaptea, nu aici si nu asa, sa pleci de la propria petrecere. O petrecere in care se sarbatoresc cinci ani de cand iubita mea, Sorana detine un salon si care locuieste intr-un castel. Si astea sunt miniciuni?

Sorana ( A aflat ca am bani. Bagami-as....) : Hmm..toate sunt minciuni.

Tony: What? (rade) Ma faci sa rad. Esti nebuna?

Sorana : Nu, de ce as fi?

Tony : De cat timp ma inseli si cu cati m-ai inselat pana acum?

Sorana (o impinge pe Nina, si il ia de brat pe Tony) : Tony, my baby...eu zic sa mergem noi doi si sa avem o discutie in privat.

Tony : Da-mi drumul. Nu sunt atat de prost pe cat ma crezi. Its over. Cand mi-a zis Nina nu mi-a venit sa o cred, dar acum cand ma uit la tine, si ma minti cu atata nesimtire sa stii ca m-am convins. Din momentul acesta, adio bani, iti blochez banii de pe carduri, sa imi dai cheile de la "Lamborghini"...si sa iesi dracului din viata mea. De curve cu doua fete nu am nevoie.

Sorana : Tony, dar nu trebuie sa o iei chiar asa...

Tony (se face ca nu o mai aude si nici nu o mai priveste) : Nina, let's go.

Nina : Cu placere (plecand triumfatoare )

Sorana : Tony, baby....

Tony : Aaa....almost forgot, nu s-a terminat aici. Am o surpriza pentru tine. Maine vei vedea. Goodbye for now.

Sorana (nervoasa ) : Ninaaaa, uita-te incoa' la mine....ca nu ai sa scapi basma curata.(se intoarce nervoasa la masa) Ce? Ce va uitati asa la mine? Am nevoie sa beau in momentul asta sau sa fumez ceva. Syed, ruleaza unul.

Syed : Dupa toata scena asta?

Sorana : Care e problema ta, nu inteleg?

Syed : Cum adica , care mi-e problema. Problema mea esti tu...sau ai fost.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LUNA SI SORANAWhere stories live. Discover now