Hoi

40 4 3
                                    

Als het goed is... weet je de reden waarom ik dit boek schrijf al, zo niet dan neem je de moeite om de beschrijving te lezen.
Dank u.

Nou wie ben ik? Mijn naam?
Mijn leeftijd?
Zeg ik lekker niet! :P
Omdat jij dan de moeite neemt om het lezen maar het over een paar seconden/minuten alweer vergeten bent.

Nou dan wat dingen over mezelf:

- Printers mogen me niet
Dit is de harde waarheid, altijd maar dan ook altijd staat er dit op m'n scherm: "De printer wordt momenteel door een andere computer gebruikt. O, ja en de inkt is bijna op dus ga maar gauw naar je pappie toe om te zeuren of je nieuwe inkt mag." En dan komt je vader met het nieuws dat je het ineens zelf moet betalen.
'Maar daddie, ik heb maar honderd euro op mijn zakgeld rekening!'
En gisteren kwam mijn aardrijkskundelerares met het nieuws dat we iets uit moesten printen.
Nou, rainbowpiplup101  kan niet printen dus ik nam die taak op. 'S avonds laat ging ik dus maar printen. En het gebruikelijke bericht kwam weer. Daarna heb ik een halfuur lang mijn printer lopen uitschelden en uiteindelijk heb ik hem open gesloopt en de inkt vervangen.
Ik was helemaal trots dat hij niet kapot was en de nieuwe inkt zat erin.
Maar... hij deed het nog steeds niet. Weg goede humeur.
En toen startte ik mijn laptop opnieuw op. En eindelijk!
Dank u printer hij deed het yeah!
En daarna kon ik nog wiskunde gaan maken.
Yey...

- Ik ben niet goed in wiskunde en economie
Meneer! Ik begrijp echt niet wanneer ik (x+y)(x-y) ooit nodig heb in mijn hele leven. En meneer economie, ik wil later geen eigenbaas worden en de nettowinst van m'n bedrijf kunnen uitrekenen.

- Ik ben een luie schrijver
Yup, altijd bedenk ik een compleet fantasy verhaal en dan kom ik bij het leuke stuk, en dan stop ik ineens. Dan vindt uit het niets dat de dialoog te langdradig is en dat ik me niet zo goed kan inleven bij de personages. Terwijl dat helemaal niet zo is. Waarschijnlijk ben ik niet te enige. Want wattpad staat vol met boeken die eindigen met:
'Sorry, maar ik ga herschrijven.'
En terwijl jij denkt: 'Wat is dat nou voor 'n bullshit! Je verhaal is gewoon goed maar toch stop je!'
Maar we formuleren dat als een aardige reactie maar het komt wel op hetzelfde neer.

Nou wat voor raar persoon ik ben, kan je waarschijnlijk zelf wel ontdekken. Maar ik heb gewoon even een behoefte aan een boek waar ik mijn gedachtes kan delen.
Dus eigenlijk is dit gewoon een soort van 'blog'.
Dus veel plezier met het aanhoren van mijn random crap.
bOi! <---( Da's van Undertale)

Nee hoor, dit is geen RANTBOEK!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu