Köszönöm szépen az én drága padtársamnak, Hopeihe-nek a díjat. Örülök, hogy élvezte ezt az egy perces kis történetet.
Nem akarok senkit sem untatni azzal, hogy magamról kezdek el beszéli, ráadásul nincs is mit mondanom, ugyanis a többi díjaimnál mindent elmondtam magamról. Szinte :)
Kérdések:
1. Melyik történelmi korban élnél legszívesebben?
Hm, nehéz kérdés. Talán az újkorban, mert a legtöbb könyv ami nem mai időben játszódik, az újkori volt és egyszerűen magával ragadott. A bálok, a szokások, a sok ruha, fodor, csipke. Bár tuti petrezselymet árulnék de abban a korszakban élnék a legszívesebben. :)
2.Melyik a kedvenc italod?
A nem automatás forrócsoki. Bárhova megyek, kivéve sokszor a Frei nevű kávézót, mindig forrócsokit rendelek.
3.Ha életre kelthetnél egy frikciónális karaktert, ki lenne az?
A Percy Jacksonból Percy, az Apa, randizhatok egy lovaggal-ból Kósza lovagot, az Edenbrooke-ból Philipet valamint a Párválasztóból Maxon herceget. Nem, egyáltalán nem akarok sokat. :D
4.Mit szeretnél dolgozni?
Rendezvényszervezéssel szeretnék foglalkozni, ahogy azt te jól tudod de ha nem jön össze, akkor emberekkel, írással foglalkoznék szívesen.
5.Hol szeretnél lenni ebben a pillanatban legszívesebben?
A barátaimmal szeretnék a Gyerekfesztiválon lenni. De ha nem a fesztin, akkor a Szigeten lenni velük. :)
6.Kedvenc ennivalód?
A töltikkeeeee, na meg persze a lasagna. Most megéheztem.
9.Ha bárhova elutaznál, hova mennél?
Nem Orlinsba. De én legszívesebben bejárnám a világot. A tájföldeken kezdeném nagy valószínűséggel.
8.Melyik a kedvenc együttesed?
Imagine Dragons, Three Days Grace, Linkin Park, Hamerfall, Nightwish és most ennyi jutott eszembe.
9.Mit gondolsz, miért szeretnek a barátaid, családod?
A barátaim nem szeretnek. Abortuszszükevénynek becéznek és a padtársam is folyton ver. A családomnak meg kötelező szeretniűk. Sad story. :(
10.Mi a legkedvesebb emléked?
Valójában nekem emléksoraim vannak. Azok számomra a legkedvesebbek, amikor a barátnőimmel egyszerűen csak ülünk a padban és kibeszéljük magunkat vagy amikor a bátyámmal összefogunk és szívatunk valakit. Ilyenkor érzem, hogy van egy biztos pont az életemben, hogy tartozom valahová. Az ilyen emlékek tesznek azzá aki vagyok. (Phuj de nyálas vagyok)
Kérdéseim, díjazottjaim:
Hopeihe kérdései megragadtak és elgondolkoztattak ezért én ugyanezeket tenném fel neki is. Csenge cica, kérlek válaszold meg ugyanezeket a kérdéseket. ZsfiKohn tudom, hogy téged Csenge is díjazott ezért én is megteszem de új kérdéseket nem kapsz, hogy ne kelljen megerőltesd magad.