Erau "prietenele cele mai bune "(eu le zic sclave) ale lui Allison care se ofticau ca toti baietii se uitau la mine si nu la ele. Larissa si Camelia sunt două fete foarte "inteligente"care faceau orice zicea Allison si acum ca Allison nu mai e sunt pierdute .
In fine nu am mai vrut sa ascult porcariile pe care le ziceau niste copile fara putin de demnitate. Asa ca m-am dus înapoi la fete sa luam masa.
Ele au venit foarte suparate .M:De ce va-ti suparat pe mine?
V:De ce? Pentru că nu ne-ai spus ca esti cu Dylan.
M:Aaaa deci voi credeaţi ca nu va voi spune?
Mi:Mda.
M:Pai stati sa va explic.Si am inceput sa le zic tot. La un moment dat am simţit cum cineva ma i-a in brațe pe la spate. Era scumpul meu Dylan.
Dy:Ma scuzaţi ca intrerupt această discutie interesanta dar am ceva de intrebat pe satena mea.
Mi:Ok.,dar sa o aduci inapoi la masa.
Dy:Ok,ok sefa.
Hey te superi daca nu mai vin la Mall cu tine?
M: Offf,ok, dar unde te duci?
Dy: La football cu baieti.
M:Bine.
Dy:Mersi, promit ca ma revansez maine.
M:Ok.Dupa discutia cu Dylan am decis sa le intreb pe fete dacă merg cu mine la Mall.
Fetele:Da, normal.
M:Ok, ne vedem la si jumatate.
Fetele: Ok.La Mall a fost foarte tare am luat cateva bluze si o fusta. Dupa am fost pana la mare ,imi place sa vad marea si sa simt briza mării.
Era asa de relaxant, am facut si cateva poze si am plecat acasa. Dupa ce am ajuns acasa am zis sa imi fac temele iar dupa sa imi fac o baie dar in timp ce imi faceam o baie relaxanta cineva ma tot suna si nu imi dadeam seama cine putea fi. Iesisem din baie si am zis sa imi verific telefonul era Dylan foarte speriat, de ce nu raspundeam la telefon sau la mesaje dar întrun fel am reusit sa il conving ca nu eram suparata pe ei si ca nu o faceam intentionat doar imi faceam baie .
Noaptea visam ca Daria nu mai vorbea cu mine mi-se parea asa real visul si ca nu are cum sa fie adevărat si oare de ce nu mai vorbea cu mine si de ce plangea totul era asa de ciudat.Hey, da stiu sunt o nesimtita ca nu am pus capitolul nou mai repede dar a fost un weekend foarte încărcat asa ca o sa promit ca pun next cat mai repede şi sper ca va place astept păreri si idei si chiar lucruri care nu va plac la carte ca sa o îmbunătăţesc, nu ma supar daca e sa ziceți lucruri care ar putea sa ma "deranjeze".
CITEȘTI
Surorile
Teen FictionEste vorba despre 2 fete care se intelegeau foarte bine si au decis sa isi zica una alteia Surori dar cand credeau ca totul e bine ceva se intampla intre ele doua