Maria pov
De dimineata m-am trezit cu Daria pe cap si a zis ca azi facem petrecere in pijamale la ea pentru ca parintii ei sunt plecati la bunicii sa ii ajute cu gradina si stau 3 zile.
Eu azi vroiam sa merg cu Dylan la surf dar cred ca sa amnat .D:Neata somnoroaso .
M:Neata , ma duc sa mananc ,imi fac bagajul si vin la tine
D:Ok dar sa nu iti ia mult .
M:Bine .Dupa ce am vorbit cu Daria am decis sa il sun pe Dylan ca sa ii spun ca azi sunt ocupata si ca nu ne putem vedea.
Nu cred ca Dylan va fi la petrecerea Dariei, 100%Daria ia facut drum spre un coleg de al lui .Am inceput sa imi fac bagajul .Pentru petrecere am luat niste sucuri si bomboane .La mine aveam o pijama super draguta cu Stich si era scurta pijamaua ce pot sa zic ,niste jocuri,idei de jocuri si boxele mele de la Beats .
Am ajuns la Daria si totul era pregatit , la un momendat am vazut ca patul din sufragerie era facut iar noi mereu stam la ea in camera sa dormim .
M: Auzi dar de ce dormim in sufragerie ?
D:Pai suntem mai multe fete nu numai noi doua .Ah ce bine am sa imi petrec seara cu niste fete de bani gata care miorlae ca le-ai atins .
Au ajuns si ele si nu mi se parea ca sunt niste fitoase .
Au inceput jocurile si au fost frumoase .Daria a venit cu o idee de joc: Adevar si Provocare .
Toata lumea a zis ca joaca.
D:Maria ,adevar sau provocare ?
M:Provocare.
D:Te provoc sa te duci la fratele meu si sa te dai la el dar filmezi .
M: OkCand am ajuns in fata usi am deschis camera de filmat ,am dat bluza mai jos ca sa se vada sanii si pantaloni scurti mai sus ca fiu mai sexy.Eram data cu un ruj rosu aprins.
Am intrat la el in camera am pus camera si asteptam sa vina caci era la baie .
Cand ma vazut a intrat ca un vartej in camera a inchis usa si a inceput sa ma sarute ,nici nu era nevoie sa ma dau la el. Incepuse sa imi lase semne pe gat , oricat de mult as fi vrut sa mai stau nu mai puteam.M: Hey ,gata trebuie să plec jos la fete.
Dy:Mai stai ca o sa ajung la bluza.
M:Poate mai încolo.
Dy:Mmmm bine, spune el trist si se da jos de pe mine.Între timp fetele asteptau sa vadă ce am facut, normal ca nu puteam sa le arat ce am filmat asa ca aveam o idee.
D: Ei si ce ai filmat?
M:Stii ca eu am un telefon destul de idiot ( scuzati expresia )si sti ca niciodată nu am memorie pe telefon. Asa ca nu am putut filma dar va pot povesti.
D:Ok.
M:Deci am ajuns la el in camera si am început sa ii spun nişte replici de alea banale. Si el mi-a spus ca nu are timp de jocurile noastre . Si am incercat sa il atrag dar nu mi-a mers.
D:Dar ce sunt cu semnele asteaLa naiba cu semnele astea e numai vina ta Dylan.
M: Ce semn?
D:Asta de pe gat si asta, si asta, mama dar ai vreo 3-4 semne.
M:Aaaa, auzi hai ca ma chemat mama acasa daca e mai vorbim da ?
D:Mmmmm bine hai pa..Daria pov
Oare ce i-a venit Mariei sa minta oare ii place de Dylan, nu n-are cum. Eh maine am sa o intreba maine tot ce se întâmplă intre ea si Dylan.
Maria pov.
Cand am ajuns acasa m-am pus direct in pat si am adormit dar am adormit mai greu fata de alte zile am stat si m-am gandit numai la ce ii voi spune maine Dariei dar voi inventa totul pe moment sau ii voi spune adevarul dar daca mai vorbesc si cu Dylan ca sa fim de acord cu chestia asta , cred ca o sa il sun maine dimineata la prima ora.
CITEȘTI
Surorile
Teen FictionEste vorba despre 2 fete care se intelegeau foarte bine si au decis sa isi zica una alteia Surori dar cand credeau ca totul e bine ceva se intampla intre ele doua