~Padme
Obudziłam się, podniosłam się do pozycji siedzącej. W pokoju było ciemno.
-Obudziłaś się.-do pokoju wszedł mój mąż.
-Co się stało?-powiedziałam.
Anakin usiadł na łóżku.
-Zemdlałaś.
Nagle zrobiło mi się ciemno przed oczami...Straciłam przytomność.
~Keira
Znów ten sam las, ta sama wizja non stop. Znów postać w masce, znów bierze zamach i jestem gdzie indziej. Jestem na Jakku, widzę pewne rodzeństwo starszy brat i młodsza siostra. Chłopak trzymał dziewczynkę za rękę, a ona cały czas mu się wyrywała i patrzyła w stronę od której się oddalali.
-Oni wrócą.-powiedział chłopak do dziewczynki.
Dziecko wciąż patrzyło na odlatujący statek.
-Musimy iść, Rey.-powiedział chłopak.
Jestem na Gwieździe Śmierci. W kółko to samo się dzieje. Imperator razi piorunami Luke'a, Luke prosi ojca o pomoc, a matka nadal leży nieprzytomna. Nagle znów jestem na Jakku. Znów to rodzeństwo, tylko już starsze. Chłopka ma na około 20 lat, a mała dziewczynka stała się już nastolatką. Zbierali jakieś części.
-Louis, mógłbyś trochę zwolnić?-powiedziała Rey.
-Nie moja wina, że tak wolno chodzisz.
Brunet przeszedł obok mnie, kogoś mi przypominał...
Znajduje się w jakimś pomieszczeniu o białych ścianach, widzę chłopca o czarnych włosach.
-D-dlaczego m-mi nie ufasz?-chłopiec płakał.
Nagle na jego miejsce pojawia się postać w masce z pierwszej wizji. Dusi mnie Mocą, nie mogę oddychać...
Otwieram oczy i zaczynam krzyczeć. Luke przerywa medytacje i od razu zamyka mnie w silnym uścisku.
-Ćśśś. To nie działo się na prawdę.-blondyn delikatnie kołysze się i głaszcze mnie po głowie.
Bicie serca Luke'a, o dziwo mnie uspokaja. Ale nadal czuje ból w szyi, jakbym na prawdę była duszona.
-Znów te wizje?-przerywa ciszę Luke.
-Doszły nowe.-spojrzałam na brata.
I już wiem kogo przypominał chłopak z Jakku. To rodzeństwo, to przyszłe dzieci Luke'a.
-Powinniśmy ruszać.-powiedział Luke, pomagając mi wstać.
***
Wraz z siostrami Solo pilnowałyśmy statków i czekaliśmy na resztę.
-Rozpętała się niezła burza piaskowa.-odparła Maddie.
-Powinniśmy wejść do mojego statku i tam czekać na resztę.-rzekła Susan.
-Idźcie. Ja tu jeszcze chwilę zostanę.-powiedziałam.
Siostry Solo udały się do statku. Zostałam sam. Wizje pojawiały się bardzo często od momentu powrotu z Naboo. Nagle wyczułam w Mocy czyjąś obecność. Odwróciłam się i przede mną stał duch togrutanki (Zgadnijcie kto to.-dop. autora).
-Kojarzę każdego Jedi który umarł, ale cię nie kojarzę.-rzekłam.
-Jesteś pewna?
Zamknęłam oczy i dokładnie wymieniłam imiona wszystkich rycerzy Jedi, którzy powinni nie żyć. Ale wciąż nie kojarzyłam togrutanki. Znalazłam światełko w tunelu ( jak nadal nie wiedzcie, to wam podpowiem, to znaczy Keira wam da odpowiedź-dop.autora).
-Fulcrum.-otworzyłam oczy-Ale ty powinnaś żyć.
-Powinnam.
-To dlaczego, jednak nie żyjesz?
-To nie jest czas na ten temat. Przyszłam ci pomóc.
-Pomóc, ale w czym?
-Abyś poznała swoje przeznaczenie.
Godzinę później (na statku Rebelii)...
-Han Solo.-brunet wyciągnął w moją stronę dłoń.
Gdy dotknęłam jego dłoni.. Pojawiły się wizje, ale bardziej wspomnienia. Narodziny, trudne dzieciństwo, akademia, najemnik, ślub, dzieci i śmierć.
-Keira.-powiedziałam zabierając dłoń.
Czy ja właśnie widziałam momenty z życia te co były, są i będą Hana Solo?
Nogi same kierowały mnie do wyjścia.
-Keira.-ktoś złapał mnie za ramię.
Odwróciłam się i zobaczyłam Leie. Gdy na nią spojrzałam poczułam tą samą więź jaką poczułam, gdy zobaczyłam Luke'a. Mam siostrę?
-Zaraz powinno zacząć się zebranie.-z zamyślenia wyrwał mnie głos księżniczki-Nie zostajesz?
-Źle się czuję.-co było w połowię prawdą-Pójdę do skrzydła medycznego.
-Dobrze.-brunetka puściła moje ramię.
Wyszłam. Szłam korytarzami, jakbym znała tę drogę na pamięć. Weszłam do jednego z pustych pomieszczeń. Stanęłam na środku pokoju.
-Pokaż mi, moje przeznaczenie.
_________________________________________________
Cześć i czołem, kluski z rosołem ; )
Nie wiem czemu, ale uważam ten rozdział za denny i świetny.
CZYTASZ
I'm A Jedi Like My Father Before Me (zakończone)
Fanfiction#1 I'm Padme-zakończone #2 Princess in a battle-zakończone #3 I'm A Jedi Like My Father Before Me-zakończone #4 The Skywalkers-wkrótce #5 I will finish What you started-wkrótce Okładka: @helciaaaak