KRING..!!Semua pelajar berpusu pusu masuk ke kelas masing masing. Seorang gadis berambut pendek paras dada berlari anak tetapi di halang oleh beberapa pelajar perempuan.
" wahai Cik Hyojin.. Nak ke mana tergesa gesa ni?" Soal perempuan bernama Hwaran. Hyojin menjeling mereka dan beredar. " biadap gile minah tu... Haih! Ni aku geram ni.." . Mereka mula beredar masuk ke kelas.
°°°°°
Kelas menjadi pasar apabila ssaem tidak masuk ke kelas. Semua pelajar sibuk berkumpul dan berbual.. Kecuali Hyojin. Kepalanya di letakkan di meja dan dia memejamkan mata
Aku rindu masa kita ber-6 jadi kawan baik macam dulu... Kenapa kita jadi macam ni? Hurm...
Bisik hatinya. Dia mula membuka mata. Alangkah terkejutnya apabila susuk tubug Minhyuk sedang tegak berdiri di sebelahnya. " ya..yah" - Hyojin.
" mwo? Itu lah termenung je tahu " Minhyuk menarik kerusi dan duduk di sebalah Hyojin. " mana ada termenung duh.. " balas Hyojin malas.
Minhyuk mengerutkan dahi " waeyo? Gwenchanayo?" Hyojin hanya membalas dengan senyuman pahit. " ada masalah ke?" Soal Minhyuk lalu meletakkan kepala di meja. Wajah mereka berpandangan. " hurm..."
Hidung manis yeoja itu di cuit " jangan la sedih sedih.. Saya ada kan? ". " yelah.." Balas Hyojin. Minhyuk mengeluarkan sesuatu dari poketnya
" nak coklat?"
Pantas wajah Hyojin bertukar jadi kebudak budakan " nak " dia menghulurkan tangan. " haha.. Bagus " gelak Minhyuk.
Tanpa mereka berdua sedari ada mata mata yang asyik memandang mereka dengan geram.
" eeei.. Asallah yeoja tu juga si Minhyuk nak? Tak ada yeoja lain ke? Argh!" Hwaran merungut geram. " kau ingat kau sorang je ke? Aku pun geram. Tergedik gedik dengan namja lain " Hana menutup buku dengan kasar.
Heejung tersenyum sinis " aku ada satu idea macam mana nak jauhkan si Hyojin tu dengan geng Monsta X dan Got7 " . " apa dia?" Soal Maeri.
" kita kena lah gedik gedik dengan namja namja tu.. Then kita kena lah bawa namaj namja tu jauh dari Hyojin. " cadang Heejung. Hwaran tersenyum sinis
" good.. Aku nak plan ni berjaya"
Hae dan Maeri hanya mendengar dan mendiamkan diri membiarkan Heejung,Hana dan Hwaran.
.
Mian.. Pendek je sebab author nak kejar masa hehe.. Chapter seterus author akan buat panjang punyer XD
YOU ARE READING
The fate of poor
Losowe" Aku dah tak boleh nak terus hidup macam ni.. Hidup macam ni memang menyeksakan. Kenapa aku yang dibenci dan di salahi? Apa salah aku? " - Park Hyo Jin