Ντριιιιιν ντρινννν το ξυπνητήρι χτυπά
Ε:"σκάσε ηλιθιο ξυπνητήρι πια "ούρλιαζα μέσα στο ύπνο μου ,το κλείνω και ξανά πέφτω για να κοιμηθώ πρώτου πάει να με πάρει ο ύπνος τσουπ η μαμα μου ν φωνάζειΜ:Βιργινία ξυπναα. Αντε παιδί μου πρέπει ν ετοιμαστείς ν συναντηθείς με τι άλλες για ν φύγετε μην χάσετε την πτήση. Μα τι θ γίνει παιδί μου μ ακούς ??
Ε:καλά ρε μαμά!!!!!!!
Πωωω πια ούτε ν κοιμηθείς κάνεις δν γίνεται σ αυτό το σπίτι...Ωχχ το ξέχασα τελείως είναι η ΜΕΓΑΛΗ μέρα. Πετάγομαι από το κρεβάτι και πάω ν ετοιμαστώ. ....
Βασικά πρώτα θ σας συστηθω γιατί είναι αγένεια ν ξεκινάω να λέω για μένα χωρις να μην ξέρετε τ βασικά (χαχχα κλαίω :p)
Με λένε Βιργινία είμαι 18 χρονών μένω στην Θεσσαλονίκη είμαι καστανοξανθη με μπλε μάτια και το πάθος μου οι μηχανές.Σημερα είναι η μεγάλη μέρα ναι λοιπόν θ σπουδάσω πάνω στό επάγγελμα που ήθελα πάρα πολύ την Αρχιτεκτονικη και το καλύτερο θ μετακομίσω μαζί μ τις κολλητούλες μου τις γαϊδούρες χαχχα στην Αθήνα!!!!!
(Τώρα μπορούμε ν ξεκινήσουμε χαχχα)
Τεσπα μόλις σηκώνομαι από το κρεβάτι πάω στο μπάνιο κανω ένα γρήγορο ντουζ όσο τρεχει το καυτό νερό πάνω μου και χαλαρώνω.Μ:ρε Βιργινία τι κάνεις πια????
Ωχχ πόση ώρα είμαι μέσα ????
Ιιιιιιιι πλάκα κάνεις μια ώρα ???
Παναγία μου ....με τι σκέψεις και μ αυτό το καυτό χαλαρωτικό νερό ξεχάστηκαΕ:τώρα μαμα τελειώνω
Μ:αντε έχω ετοιμάσει το αγαπημένο σου πρωινό μην κρυώσει ....
Αχχ τι γλυκούλα μου με έκανε το αγαπημένο μου πρωινό. ...μα πόσο την λατρεύω πόσο !!!!Ε:Αλήθεια???^.^ τώρα τελειώνω .....
Πηγαίνω συφουνας στο δωμάτιο μου και παίρνω τ ρούχα που άφησα χτες για ν τ φορέσω σήμερα ..
Ένα ψηλομεσο σορτσάκι μαύρο μαζί μ τις μαύρες μου τις γκέτες μέχρι το γόνατο μαζί μ τ superstar παπούτσια μου και μια άσπρη κοντόμανίκι μπλούζα απλή το σύνολο το τελείωσα μ ένα πουκάμισο που το έδεσε γύρω από την μέση μου.
Ίσιωσα το καστανοξανθο μακρύ μαλλί μου έβαλα μέικ απ μάσκαρα eyeliner και ένα μολύβι χειλιών σ ένα τόνο πιο σκούρο των χειλιών μου.....παίρνω κινητό πορτοφόλι και την τσάντα μου όπου έχει μέσα τ απαραίτητα ταυτότητα διαβατήριο κτλ και την βαλίτσα μου
Κατεβαίνω τις σκάλες δύο δύο και πάω στην κουζίνα κάθομαι στο τραπέζι και την ώρα που πάω ν φάω το πολύ αγαπημένο μου κρουασάν με διπλή γέμιση σοκολάτας επειδή τόση ώρα το σκεφτόμουν και με έτρεχαν τ σάλια :p.. ακούω αναφιλητο σηκώνω το κεφάλι και βλέπω την μαμά μου ν κλαίει. .......
Τρέχω την αγκαλιαζω και προσπαθώ ν την καθησυχάσω λέγοντας την.
YOU ARE READING
Το Τέλος Μου Και Η Αρχή Μας
RomanceΚαθε αρχη και δυσκολη η μαλλον οχι;; Εκείνη: καστανοξανθη με πράσινα μάτια,ομορφη, ξεκινάει τις σπουδές της, πάθος της οι μηχανές και ένα παρελθόν που το γνωρίζουν μόνο οι φίλες της και την έκαναν να αλλάξει Εκείνος:ξανθός με μπλε μάτια, κούκλος...