Ειμαστε τώρα στο αεροπλάνο με τ κορίτσια. ....
Στελλα:κορίτσια έχει ν γίνει χαμός στην Αθήνα! !!!!
Αθηνα:ακόμα εσύ δν έφυγες από την Θεσσαλονίκη θες ν κάνεις και χαμό? ??
Στ:Γιατί μαρη ??έχουμε ν γνωρίσουμε κατι παιδιά μπουκιά σ συχώριο. ..χαχα
Ε:το μυαλό σου εκεί είναι ρε τούβλο? ?
Στ:εννοειτε... γιατί εσένα που είναι? ?
Ε:σ ένα προφιτερο μ μπόλικη σοκολάτα. ....
Αθ:εε καθηστεριμενο κλείσε το στόμα σου τρέχουν τ σάλια χαχαα
Ε:αν μ τρέχουν λέει. ....χαχαχ
😂 😂 👊 ✌Ακούμε από το ηχείο την αεροσυνοδό ν λέει φορέστε τις ζώνες σας ετοιμάζομαστε για προσγείωση
Φοράμε και εμείς τις ζώνες μας και περιμένουμε ν προσγείωθει το αερολανοΜόλις προσγειώθηκε το αεροπλάνο πήραμε τις βαλίτσες μας από το αεροδρόμιο
Και περιμέναμε στην στάση με τα ταξί για ν πάρουμε και ν μας πάει στην διεύθυνση του σπιτιού μας....του καινούριο μας σπιτιού. ..
Την ώρα που βρήκα ένα και πάω ν μπω μέσα αισθάνομαι κάποιο χέρι ν μ κρατάει ν μ σπρώχνει και ν μ ρίχνει στο πάτωμα μέχρι ν επεξεργαστώ τι έγινε τ είχα πάρει ηδη στο κρανίο. ....
Γυρνάω και βλέπω το ανεδεστατο νεαρό για ν του χώσω μπουκετιδια και μπινελίκια. ...ααα δν ξεκινήσαμε καθόλου καλά βλέπω. .....τ κορίτσια που βλέπανε την σκηνή τ χασαν γιατί ξέραν πως αντιδρούσε εγώ σ κάτι τέτοια. .....Μόλις πάω ν του χώσω μπινελίκια μένω στήλη άλατος. ...
Τι μανάρι είναι αυτό? ??
Όχι Βιργινία μείνε στο υψος σου ..και τι σημαίνει ότι είναι όμορφος? ?
Πολλά σημαίνει. ...
Αχ ηλιθια φωνή σκάσεΝεαρός: βρε καθηστεριμενο πρόσεξε. ...
Μόλις το ακούω εγώ ....τι μανάρι και μαλακιες μαλακάς είναι με "Μ" κεφαλαίο .... αλλά δν θ το αφήσω εγώ έτσι τώρα θ δει..
Ε:βρε ζώων της κοινωνίας εσύ πρόσεχε που πας εγώ στο ταξί μου πάω εσύ που πας ??....
Ν:δν σ τ παν καλά καθηστεριμενο το ταξί είναι δικό μου εγώ πρώτος σήκωσα το χέρι για μένα σταμάτησε. ....
Ε:κορίτσια πέσαμε σ μλκ.....αγόρι μου πάσχεις ξέρεις πόση ώρα είμαι εδώ ....Εγώ σήκωσα πρώτη του χέρι μου και το ταξί είναι δικό μου.....
Ν:μλκ ν πεις το αγόρι σου αν παίζει ν έχεις μ τέτοια φάτσα
Τώρα θ δει ο πουστης. ....
YOU ARE READING
Το Τέλος Μου Και Η Αρχή Μας
RomanceΚαθε αρχη και δυσκολη η μαλλον οχι;; Εκείνη: καστανοξανθη με πράσινα μάτια,ομορφη, ξεκινάει τις σπουδές της, πάθος της οι μηχανές και ένα παρελθόν που το γνωρίζουν μόνο οι φίλες της και την έκαναν να αλλάξει Εκείνος:ξανθός με μπλε μάτια, κούκλος...