Όχι όχι μη ...αστην σ παρακαλώ....όχι ...αφήστε με αφήστε με δν έκανα κάτι ....μηηη....
Πεταγομαι λουσμενη απο τον ιδρώτα μες τ κλάματα ....βαρέθηκα την ζωή μου βαρέθηκα κάθε βράδυ τ ιδια κ τ ίδια ....σιχαθηκα την ζωή μου....ήρθα ν κάνω μία καινούρια αρχη ....ν αφήσω τ παντα πίσω μου .....αλλά που....
Σηκωνομαι από το κρεβάτι κ παω στην τουαλέτα.....πως πάω ν μπω μέσα βλεπω μία κούτα δίπλα από την ντουλάπα..... για μία στιγμή πως βρέθηκε αυτή εδώ.?...... τα τακτοποιησα ολα χτες.... σιγουρα ειναι δικιά μου?.... ναι αφού γράφει κ το ονομα μου ...τεσπα δν θ την προσεξα έτσι πως νυσταζα....συνεχιζω και μπαίνω μέσα στην τουαλέτα...και πάω στον νιπτήρα.....τόση ώρα σαν κάποιος να ήταν δίπλα δν ξέρω...οσο περνανε τ δευτερόλεπτα τοσο πιο εντονο γινεται αυτό....ετσι αυτόματος κοιταω στο καθρέφτη να δω αν βρίσκεται πίσω κάτι.... καλά βλακεία λέω αλλά εγώ για ν βεβαιωθω κοιταω .σηκώνω το κεφάλι δν βλέπω κανέναν αλλά εγώ όσο περνάει η ώρα ακόμα πιο έντονο γίνεται αυτό.....
Τσουπ εκείνη την στιγμή πέφτει η κουρτίνα του μπάνιου..
Και βγάζω μία τσιριδα τρόμουΒιργινια!!!!!!
Όπου και ν είσαι θ σ βρω .....
Βιργινια!!
Μ κλ τι φαση το βιργινια που κολλάει.....
Πρόσεξε σ προειδοποιω....
μολις παω ν δω από ποιον προέρχεται η φωνή τσουπ ακου μία τσιριδα ν φωνάζει και ν μ ξύπνα
Μαρη κατακουζινα(μ έχει κολλήσει από τι κωνσταντίνο κ ελενη 😂😂😂)
Ξυπναω κ βλέπω τ κορίτσια
Στ:μ αυτο ξυπνησε τλκ 😂...
Αθ:έτσι ν την λεμε από εδώ και πέρα ...😂
Στ:καλημέρα μωρη κατακουζινα άντε Αθηνα παμε ν ετοιμαστουμε
Και εμείςΑθ:έχεις δίκαιο αντε πάμε....εσύ βιργινια μην αργησεις ν ετοιμαστειςς.......ν προλάβουμε ν κάνουμε και καμια ξεναγήση ν δούμε το τόπο...
Στ:για το τόπο θες ν πας ή για ν βρεις τέκνα ......😂
Αθ:why not σκροφα ?? .......άντε πάμε κ εσύ ξύπνα κατακουζινα ετοιμάσου περναει η ώρα .....
ονειρο ήταν κ αυτο τέλειωσε κ αυτή η βραδιά....το έχω συνηθίσει βεβαια όλο αυτό που γίνεται εδώ και χρόνια ....ρουτίνα έχει γίνει πλέον για μένα ......αλλά τώρα τελευταία βλέπω και συνέχεια...σαν μ είναι παζλ και κάθε φορά κολλάω κ ρνα κομμάτι για ν ολοκληρωσω το παζλ....
Για μισο λεπτο πως μ αποκαλούσαν τόση ώρα ???
Κατακουζινα .....αυτο ήταν βαστατε τούρκοι τ άρματα 😂😂(έχουν να λένε για αυτή την έκφραση οι φίλοι μου όταν την λέω 😂)
Πως περνώ φορά για ν πάω ν τις βρισω .....μπερδεύονται τ πόδια μ στο σεντόνι ......κάνω μία πειρουετα (όπως κ ν γράφεται)
Που ούτε οι καλύτεροι χορευτές δν την κάνουν 😂 και προσγειώνομαι μ τ μούτρα στο πάτωμα κάνοντας παφ θαρρεις πως έπεσε καρπούζι κ έσπασε φανταστητε
Αουτσ γιατί σ εμένα γιατί ....
YOU ARE READING
Το Τέλος Μου Και Η Αρχή Μας
RomanceΚαθε αρχη και δυσκολη η μαλλον οχι;; Εκείνη: καστανοξανθη με πράσινα μάτια,ομορφη, ξεκινάει τις σπουδές της, πάθος της οι μηχανές και ένα παρελθόν που το γνωρίζουν μόνο οι φίλες της και την έκαναν να αλλάξει Εκείνος:ξανθός με μπλε μάτια, κούκλος...