Adrien pov:
Eram în park,când văd că vine Chloé.
-Adrien e o oroarea,am răcit!!!
-Marinette e la spital cu intoxicație iar tu îmi spui că ai răcit??!!
-De ce îți pasă de ea,eu sunt cu adevărat bolnavă.
-Da lasă-mă.Și plec supărat de acolo.Mă întâlnesc cu Roxy.
-Roxy știi cumva ce s-a întâmplat cu Marinette?
-Știu că-I la spital,dar cum se simte nu știu,dar cred că Chloé are de a face cu asta.
-Merci ori cum.
Nimeni nu știe nimic de ea,oare ce s-ar fi putut întâmpla?Mie frică și totuși nu e până la urmă treaba mea,dar e vina mea dacă nu maș fi gândit numai la mine poate că aș fi putut să o salvez pe Marinette.....Gata m-am hotărât mă duc la părinții ei și văd daca ei știu ceva.
după 2 ore:
Nu am aflat nimic despre cum ma e Marinette,mmm, doar voi aștepta.
Marinette pov:
-Simt că eram parcă paralizată și foarte obosită,dar cu greu îmi deschid un ochi și cercetez tot ce era în jur apoi îl deschid și pe al doilea.Aveam amețeli,eram la spital asta îmi dădeam seama,dar ce s-a întâmplat cu mine?A venit medicul și mi-a spus că săptămâna viitoare voi fi eliberată,iar săptămâna care va fi după săptămâna viitoare voi putea pleca la școală.
Săptămâna ce a urmat:
Eram în brațele părinților mei,eram fericită nu aveam cuvinte de cât eram de fericită,simțeam că explodez.Și părinții erau bucuroși să mă vadă.
Săptămâna și mai viitoare:
Mă duceam către școală am intrat și Alya ma strâns în brațe ca pe nuștiu cine.
-Draga mea,unde ai fost,m-am îngrijorat.
-La spital.Medicul a spus că m-am intoxicat.
-Ce trist,dar ți-ai revenit,hai în clasă.
-Nu încă,mai sunt amețită câte o data dar sunt bine.
Intru în clasă iar Chloé mă atacă.
-Nenorocito de tine,din cauza ta eram să mor.Îmi spune ea cu voce de copil.
-Eu mă uit pe jumătate adormită,nu aveam putere să-i spun ceva.
În timpul când Chloé țipă la mine Adrien intră în clasă și când ma vede aleargă spre mine și mă îmbrățișează.Nu știam ce se petrece,sigur nu sunt într-un vis,sigur nu am halucinații?
-Marinette nici nu știi ce de tare mi-a fost dor de tine,am încercat să găsesc informații,ce ți s-a întâmplat,dar nimic.În unele momente chiar am crezut că ai....
Chloé intervine:
-De ce îți pasă de ea?Ea avea să mă omoare.Spunea ea fără răsuflare.
-DE fapt tu ai avut să o otrăvești pe Marinette punându-i o plantă la care știai că pentru Marinette e fatală.Eu am dus-o la timp la spital pe Marinette dar oar fi fost foarte rău... Tu nu ai suflet,și nu vreau să îmi mai fii prietenă,mi-am găsit una deja.
-Tu ești la fel ca ea,plictisitor,dar să știi că vei regreta că mi-ai spus asta să știi.
-Tu chiar mai salvat?Îl întreab pe Adrien
-Da,și îmi pare rău că nu te-am avertizat.
-Nu contează,bine că ai reușit să mă salvezi.Roxy pov
I-am văzut împreună,cred că ei știu mai că se potrivesc....Va urma:
Ep.4:Balul
Adrien pov:
Nu știu pe cine să invit la bal pe Marinette sau pe Roxy....
Ellie pov:
E șansa perfectă să îmi fac un prieten și sunt pregătită să îl invit pe Chat Noir....