1. Dalis. Dreams

108 7 0
                                    

Had you ever dreamed that you can fly? Well I had........
Einu gatve. Aplinkui nė gyvos dvasios, tik kas kelis metrus iš abiejų pusių stūkso po medį, priklausantį vis kitam šeimininkui. Staiga aš labai užsinorėjau atsisėst ant namo stogo ir pasidairyt. Silpnai atsispyriau nuo žemės, gal kiek paskridau ir jau sėdžiu besigrožėdama saulėtekiu. "Jėga! Aš galiu skristi! Pabandysiu dar kartelį..." Nušoku nuo stogo, paeinu kelis žingsnius į priekį ir vėl atsispiriu nuo žemės. "Kas per velnias?!" Nepakilau nuo žemės nė per metrą.... Susikaupiu.... BET! Staiga pakyla baisus vėjas, viskas aptemsta. Pakeliu akis į dangų ir matau kaip pro demonų debesį prasiskverbę saulės spinduliai sudaro du žodžius, daugiau nieko: Dar išmoksi, - žada jie.
Prabundu dėl fone skambančio žadintuvo. Mmm... Kansas "Carry on wayward, son" Puiki daina....... Iššoku iš lovos ir skubu į dušą...... Papusryčiavusi skubu į mokyklą, ten susitiksiu su Kaitlyn - vienintele ir geriausia mano drauge.
####Po gero pusvalandžio#####
- Na, kur tu taip ilgai?! - iš kito patalpos galo šuktelėjo Kaitlyn.
- Pėsčiom ėjau...
- As usually. - šyptelėjo ji man prieš apsikabinant.
- Perskaitei 8 skyrių? (8 skyrius = 7sez. 8 dalis)
- Tai AIŠKU! - šyptelėjau ir pavarčiau akis. - Semas su Beke. SIAUBAS.
- Įsivaizduoju Deano veidą kai jau Semas į kostiumo kišenę įkišo gėlę!!! - prisiminė draugė ir abi pratrūkom kvatotis.
*Skambutis*
- Paskubėkim, nors mes ir abiturientės vėluoti..
- Nevalia, žinau, - nutraukiau ją ir abiem sukikenus nuskubėjom į klasę.

Supernatural. THE SECRET.  N.L. Fanfiction.. LT. SUSTABDYTAWhere stories live. Discover now