Po to keisto penktadienio praėjo 11 dienų. Taigi šiandien šeštadienis ir aš vėl viena namie, nes mama kažkokiam neaiškiam seminare. Toks jausmas lyg kažkas tyčia stengiasi palikti mane vieną. O kalbant apie keistus nutikimus jų per šią savaitę buvo pilna ir kuo toliau, tuo baisiau. Pavyzdžiui vakar mačiau didžiulį juodą debesį ir žmogų, kūrio akys sekundei paraudonavo.
Vakaras. Sėdžiu šiltai susisukus į apklotą ir skanauju arbatą, skaitydama Supernatural. Shit! Sammiui visai blogai. Bet ir tokios būklės jis puikiai susidorojo su vaiduokliu! Nenoriu to pripažint, bet Liuciferis Samo galvoje man visai patinka. Toks šmaikštuolis, tik siaubingai gaila Sammio... Bum!!! Čia dabar?! Turbūt vėl Germanas.... Jau buvau benurimstanti, kai prisiminiau ir pastebėjau, kad mano pūkuotukas, neseniai gulėjęs ir snūdūriavęs dabar įsitempęs visas ir pastatęs ausis klausosi kiekvieno menkiausio garselio. Tai kas gi ten???!
Nusileidau ant pirštų galiukų žemyn, į tamsią svetainę. Tyliai slinkau paliai sieną iki lango, ten vėl pamačiau tą siaubingą debesį danguje ir žmogaus formos šešėlį visai šalia. Klyktelėjau ir pasileidau link virtuvės, klausydamasi to siaubingo garso, dūžtančio stiklo garso, ir žinau, kad tas padaras jau viduje. Pasiekusi virtuvės spintelę ištraukiau druską. Nesitikiu, kad suveiks, bet pabandyt verta. Lėtai atsisuku atgal ir pamatau kažkokį vyrą, stovintį už kelių metrų tiesiai priešais mane.
- K-as tu? - atgavusi žadą paklausiau ir kuo nepastebimiau pasislinkau į šoną.
- Aš C....- vos tik jam prasižiojus švystelėjau druskos. Jis susiraukė, bet nepradėjo tirpti ar neatrodė, kad jam skaudėtū. - atrodo žinai apie vaiduoklius..
Aš jau ruošiausi bėgti, bet išgirdus paskutinį žodį stabtelėjau.
- K-ka? - sumikčiojau
- Vaiduokliai, demonai ir kitos bjaurybės. Tu viena iš jų, tik dar neatradai to. Aš Castilielis, viešpaties angelas.... Na... buvau.
- Na atrodo ištiktųjų nenešioji palto? - pajuokavau, Jis buvo apsirengęs megztinį ir džinsus, kaip paprastas žmogus. - Įrodyk, kad tu Cas.
Staiga sužaibavo ir pasirodė angelo sparnų šešėlis, sparnai atrodė siaubingai- suplyšę, be plunksnų, vienas keistai palinkęs, tarsi būtų sulaužytas.
-siaubingai atrodai, bičiuli.
- Nesvarbu, aš turiu tau žinią.....
CZYTASZ
Supernatural. THE SECRET. N.L. Fanfiction.. LT. SUSTABDYTA
FanfictionPromo : Kažkur tuo metu, kai Semas su Deanu ir Casčiu kovojo su Leviatanais, kitoje šalies pusėje gyveno mergina dar nieko nenutuokianti apie turimas galias, bet siaubingai mėgstanti Karrwerio Edmundo kuriamas knygas. Ji gyveno laimingai, bet nuo...