İndiğimizde beni yönetmen karşıladı ben buraya bir yandanda kafa dağıtmaya geldim.Çünkü buraya babam beni çok istedim diye mi gönderdi?Asla.Okuldaki en yüksek notlara sahip olduğum için babam eğitime çok önem verirdi.Son sınıfa geçecektim.Ve bu dönemin 3 katı çalışacaktım.O yüzden buradaki her dakika hatta saniye beni mutlu ediyor.Ama bu adam bu yönetmen beni hiç bırakmıyordu.Beni nereye getirdi biliyor musun? Dylan'nın evine ona o zaman "Hey aptal ben bu adamdan hoşlanmıyorum hatta hiç sevmiyorum onu burada ne işim var man kafa"diyecektim.Sence dedim mi? Tabi ki dedim.Bana tuhaf baktı.(Hep ingilizce konuşuyorlar ama ben türkçe yazıyorum anlayın lütfen canlarım) Sonra da bana"Dizi de oynamak istiyor musun? Baban öyle istedi de?".Aslında oynamak istemiyordum.Diziyi çok seviyordum.Fakat bir arkadaşımla bahse girmiştim.Neden yaptım böyle bir şeyi hayalim değil ki bu benim.Neyse bahsi o kazandı ve tamam yapacağım bunu Dylan adlı şahısın evinde kalacağım ama bir de ne dedi.Bu adam beni ôldürecek"Burada 2 ay kalacaksın tatlım"Bir de tatlım mış sensin tatlım,gıcık yönetmen zaten dizideki herkesi ölSelinNeyse yönetmen beni onun evine getirdiğinde Dylan bana tuhaf baktı sanki hiç kız görmedi aptal şey bana çirkinsin demek ki istemişti? Sanki kendisi çok şeyde.Neyse yönetmen ona her şeyi anlattı.Bana dönüp tuhaf bakışlar atıp yönetmene"Bu şımarık,minik kız bende mi kalacak?"dedi.Ve gülmeye başladı affedersin ama utanmasa böğürecekti kıs kıs gülüyordu.Komik olan neydi anlamış değilim.Yönetmen de anlamamış bakış atıyordu.Ve dayanamayıp ona "Kapa çeneni aptal"dedi.Sanırım biraz kabaydım.Bir şey demedi yönetmen gitti.Bana"Ben kız arkadaşımla yemeğe gideceğim madem sana bebek bakıcılığı yapıyorum.Benimle geleceksin fakat hiç konuşmayacaksın çünkü yemekten önce sevgilimin film galası var.Seni oraya da götüreceğim.Jeff her şeyi benden istedi lanet olsun"dedi.Ona"Yalnız kalıncak bir yer yok mu burada ben kendim gezsem"dedim.Bana"Harika olur fakat Jeff"dedi.Ona"Bir şey demem ona söz"dedim.Ama Dylan'nın bahsettiği eğer ben galaya gitmesem Dylan'ı fotoğraf çekerlerken benim onun yanımda olmadığımı anlayacaktı.Onq"Tqmam geliyorum.Ama yarın sende bama burayı gezdireceksin ama lütfen peşine hayranlarını falan takma çünkü eğer aşağıdakiler gibiyseler seninle gezmek istemem"dedi.Aşagıda en az 1000 kişi vardı sanırım.Dylan yukarı hazırlanmaya gitmişti.Bende klasik Selin tarzıyla(Yukarıda fotoğraf'ı var Selin'in)Dylan aşağıya inmişti.Bir yandan saate bakarken bana"Bundan sonra sana Şımarık Şirine diyeceğim"dedi.Ona"Bana öyle şeyleri ancak arkadaşlarım diyebilir sen diyemezsin aptal"dedim.Bana"Neden benden nefret ediyorsun?Herkes beni sever?"dedi.Ona"Demek ki herkes değilmiş Bay O'Brien hem ben senden nefret etmiyorum sadece sevmiyorum."dedim.Bana omuz silkti ve çıktık.Sanırım basının çoğu buradaydı evet bir saçma soru"Dylan yeni sevgilin mi?Britt ten ayrıldın mı?"Aptallar her yerde bugün yazıtor bir de basıncı lar galayı bilmiyorlar saflar ya!Dylan"O yeni oyuncu arkadaşımız ve benim arkadaşım daha liseye gidiyor arkadaşlar saçmalamayın!"dedi.Bir kız sanırım hayran bana"Çok güzelsin Dylan'nın gözünü boyarsan işini hallederim"dedi.Korkayım mo?Sevineyim mi?"bilemedim.Dyla beni arabaya yönlendirdi.Yeni arabalardan nefret ediyorum.Yeni olan her şeyden nefret ediyorum.Sadece fotoğraf makinelerini severim.Açık mavi renkteki tatlı fotoğraf makineleri benim özel parçam.Neyse lanet olası galaya geldik.Britt'i görüce aklıma Dylan ve Britt'in oynadığı film geldi.Sanırım Dylan'ı bu yüzden sevmiyordum o filden nefret etmiştim.İğrenç bir filmdi cinsellik içerikliydi bana göre Dylan'ı o filme baktıktan sonra hiç sevmedim.Bir insan böyle yargılanmazdı fakat öyle filmler yapmaları saçmalığın ta kendisi.Britt bana o kadar çok soru sordu ki bir soruyu umursamadan kamyon dedim.Ne alakaydı bilmiyorum ama onlar umrumda değildi.Sadec umrumda olan bir uçurumun kenarında güneşin batışını izlerken huzur verici bir müzik dinlemek belki yanımda da bir özel insan ama o özel insan hiç bir zaman olmayacak aptal Berkten sonra olmayacak sanırım o beni yıkmıştı belkide onun yüzünden hala bir yanım mutlu olamıyor.Lanet olası çocuk baska bir kızın odasında işini hallediyordu hormonları coşmuş ergen pislik,sapık,gerzek...Bu konuya nereden girdim.Neyse her şey bitti.Fotoğraf çektirirken Dylan ve Britt çocukları gibi beni ortalarına aldılar oysaki boyum rBritten daha uzun /basketbolun yararları/sonra bu lanet şey bittikten sonra yemeğe gittik.Ben bir şey yemedim.Telefonumu elime alıp annemle mesajlaşıyordum.Beni daha ilk günden çok özlemişti.Bu kadın neden benzsiz duramıyordu.Burçin de ,en yakın arkadaşım,durmadan mesaj atıyordu.Bilmiyorum yine nasıl becerdim.Britt ve Dylan pasta sipariş ettiklerinde pastayı yanlışıkla Brittin suratına yapıştırdım.Doğrusu komikti fakat Dylan küplere binmişti.Britt"Evet böyle daha lezzetli"dedi.Üzgünüm dedim.Ve oradan çiktım.Şu anda her yer karanlık ve ay ısığında bir parkta çimenlerin üstünde yıldızlara bkıyorum.İste benim yıldızım parlayan yoldız onu babamla şecmiştik.Ve her zaman yanımdaydı Burçin yokken hep o vardı.Berk yokken hep o vardı.O benim en yaknımdı Burçine söleyemesemde ona rahatça söylerdim.Arkamdan ses geliyor rahatsız edici bir şey ne bu simdi?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Bir Kızın Hikayesi
Chick-LitAdı Selin olan bir kız bir gün çok istediği şehir olan Amerikaya gider.Orada en sevdiği dizinin yönetmenin babasının arkadaşı olduğunu öğrenir ve yönetmen onu dizinin en sevilen oyuncusunun evine getirir.Eğer bu oyuncu 2 ay boyunca Selin il anlaşırs...