Evet bu ses neydi?Evet Dylan tam bir aptal illada Jeff'in dediğini yapacak ahmak şey oralarda bir konse vardı.Tanımıyorum ama sanırım arkadaşı sahneye çıkmış ve "Selin neredesin"diye bağırıyordu.Acaba buraya yakın olduğumu nereden bilmişti.Ama kesin beni öldürecekti evet bir yeri atladım.Pastayı Brittciğimizin yüzüne yapıştırınca ve Dylan sinirden deliye dönünce kaştığımı farketmesinler diye örtüyü kaldırmıştım ve bütün yemekler Britt ve Dylan'a yapışmıştı.Aşırı komikti o an dünyanın en rahatlatıcı anıydı.Neyse sanki Dylan beni burada bulacak sanırın sahneden indi.Nedense aklıma hep Berk geliyordu.Nasıl ayrıldığımız geliyordu?Hayattımı yaşamaya gelmişken zindan etmeyi yine başarmıştım.Yanıma biri geldi.Ciddi olamıyorum yok artık,ölecem şimdi,zaten benden Edisonım,nasıl oldu bu?,hadi be canım sende!! Tamam biraz abarttım.Ama kalbim midemden çıkcak gibiydi evet aptal bir laf oldu sanırım karnım acıktıda yanımda B-be-ber-berkkkkk vardı.Gerzek olan Berk vardı.Aptal,sümüklü,çarpık bacaklı,ay porsuk Berk bu kelimler aklıma geliyordu işte aldırma beni.Berk"Sus ve beni dinle Selinim,aşkım seni takip ettim daha yeni ayrıldık neredeyse seni takip ettim her zaman ve o gevur Dylan'non evinde kalamazsın."dedi.Gevur mu??Ben iptal,ben vefat bu ne ya!!Ona"Sanane aptal şey o benden büyük sacma sacma şeyler aklına gelmesin hem beni takip etme,bırak sen git diğer kızlarla ne yaparsan yap ama benimle uğraşma"dedim.Bana"Şımarık kızımı özledim.Onun bana bakışını,beni yanağımdan öpüşünü,bana sarılışını,gülüşünü özledim"dedi.Aslında ben onu hep yanağından öptüm,şeyden degil anla işte demeki o özel değil aslında o yalandı sadece bir engelldi o da beni sevmiyordu sadece birbirimizi harcamıştık biz onu sevmiştim.Kalbimi küt küt atırdı ama gerçek değildi bundan emindim çünkü kalbim ôyle diyordu.Bir anda nereden çıktığı belirsiz Dylan bana ingilizce olarak tabi"Neredeydin?Sana kızmayacaktım hatta teşekkür edecektim.Britt ile daha da yakınlaştım" nasıl yakınlaştı bir daha isterlerse yine yaparım ne demek Dylancım Berk te ingilizce konuşmaya başladı.O nasıl ingilizce ölüp gidecen aptal mısın oğlum ya!Kendimi gülmemek için zor tuttum.Dylan'a"Benim kız arkadaşım o uzak dur sürük"dedi.Ne diyordu bu aptal ya!Evet deli kız Selin ne yaptı klasik filmde olan şeyi "Dylan benim sevgilim tamam kabul ediyorum Berk seni unuttum"dedi.Berk hic takmadı.Dylan bana aptalca baktı beni anlamıştı sanırım oyuna ayak uydurdu.Berk"Neden o zaman bugün Britt ve Dylan beraber poz verdiler"Dylan"Bu bir oyun tüm dünyaya"dedi.Dylan'a bıraksam film seneryosu yazacaktı.Berk"Hoşçakal Şımarık kız seni sevdim ben kalbimde hissetim şimdi yaşamak icin bir sebep yok be aşk"iğrenç iğrenç ergen konuşmaları.Ona"Sen aptal sen beni öldürdün evet beni öldürdün hala bir yanım kırık buraya neden geldim bir sebep daha iste gerizekalı sen beni ôldürdün hatta senin yüzünden neyse boşver"dedim.Ve çekip gittim.Dylan peşimden geldi ve bana"Devamı ne?"dedi.Ona"Önemli değil seni ilgilendirmez hatta hiç kimseyi ailemi bile bana karışmayın senden de özür dilerim Dylan çok özür dilerim."dedim.Bana "Önemi yok sende artık küçük kardeşimsin benim hatta yarın kız kardeşim,sen ve ben vakit geçireceğiz."dedi.Gülümseyerek o iyi biriydi yani diğerlerine göre melek gibiydi.Evet sanırım ona bir ısındım hadi Dylan iyisin be oğlum eve gidince ışıkları açtı bana film izlemeyi teklif etti tabikide övünüyordu film"Ölümcül Kaçış" idi.Dylan patlamış mısır yapmayı bilmiyordu ben sevmezdim ama annemden öğrenmiştim onun için yaptım.Hayret güzel olmuştu annem olsa bana Oscar ödülü verirdi.Neyse salona geçtik.Güzel patlamış mısırdan kim yaptıysa artık yani tam bir harika tam bir şaheser gibi tamam biraz abartım direk konuya giremiyorum sanırım.Dylan'ın eli elime değdi ve heycanlandım neden bilmiyorum ama heycanlandım.Sanırım bu daha önce hiç bir erkeğineline dokunmadığım icindir evet Berk'e sarıldım ama eline hiç dokunmadım.Dylan elim deydiğinde ona bana baktı sanki o da bir şey hisseti......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Bir Kızın Hikayesi
ChickLitAdı Selin olan bir kız bir gün çok istediği şehir olan Amerikaya gider.Orada en sevdiği dizinin yönetmenin babasının arkadaşı olduğunu öğrenir ve yönetmen onu dizinin en sevilen oyuncusunun evine getirir.Eğer bu oyuncu 2 ay boyunca Selin il anlaşırs...